Anyhow, anden radi - og så vælg tripple radi nu hvor du er igang, ellers står du måske og skal bruge en ekstra radi inden så længe, hvis du f.eks vil have et GFX med i setupet..
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Originally posted by M.Beier
Kan intet se på det pic
Anyhow, anden radi - og så vælg tripple radi nu hvor du er igang, ellers står du måske og skal bruge en ekstra radi inden så længe, hvis du f.eks vil have et GFX med i setupet..
Altså en 240mm hare ingen probs med at køle chipset, GPU og CPU så det er ikke der, jeg synes det ser ud til at være et fint setup.
Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition
Kan intet se på det pic
Altså en 240mm hare ingen probs med at køle chipset, GPU og CPU så det er ikke der, jeg synes det ser ud til at være et fint setup.
Hmm, well, min thermochill kan ikke, selv ved blæserne på 12v, tvinges vandet op på 35-40 grader under gaming... - AMB @ 18.5-20.0 grader
Men mit rig omsætter også over 250W varme til væsken fra GPU + CPU
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Kan intet se på det pic
Hmm, well, min thermochill kan ikke, selv ved blæserne på 12v, tvinges vandet op på 35-40 grader under gaming... - AMB @ 18.5-20.0 grader
Men mit rig omsætter også over 250W varme til væsken fra GPU + CPU
Dammit, har en ven der kører en P4E 3.2@3.84ghz, i875P chipset og snart også 6800GT med en single rad, det giver sku fine temps
Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition
Originally posted by Schimmell
Mit system kører også fint med single rad.
Yeah, min jukebox, en 2400+ sempron kører også fint med pæne temps med passiv køling, men der er lidt fra sådan en og så til en CPU som auther skal køle - og sådan et grafikkort