Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"
altså jeg har altid bare taget det væk og pusset det med køkkenrulle.. har fine temps her og har altid haft så hvorfor gøre så meget ud af det
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
bruger selv kun noget køkkenrulle og en vatpind til at få det værste væk med til mindre indgreb.
Ved komplet skift af kølepasta (fx. stock til arctic silver eller noget) tørrer jeg det meste væk, og dupper efter med et stykke køkkenrulle, der er vædet i acetone og vredet op, og så tørrer man væk.
Men på trods af den hinde der skulle være efter acetone, har jeg stadig fint fat i min Heatspreader med kølehovedet...
Det er ret nemt at se om der er eller ikke er god varmeoverførsel, da temperaturen vil hoppe 8-12 grader LIGE når man skifter fra idle til full load, hvis ikke man har ordentlig kontakt.
Stiger den langsomt, så er der god kontakt.
AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....
Synes selv at Acetone er noget værre noget.
Bruger parfume eller Isopropyl når jeg har det liggende.
Og så selvfølgelig lokumsruller eller køkkenrulle
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!