Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 18. oktober 2005, 12:01

Jeg har lige købt mig et ASUS V9999/TD grafikkort og alle steder jeg læser om det er det lykkedes folk at få det tweaket så det kører noget bedre. Jeg er ikke den store haj til OC så hjælp til at få det til at køre med "16 pipelines" tror jeg nok det er :)
Jeg har hentet RivaTuner men synes ikke rigtig jeg kan se hvad jeg skal udover jeg kan OC ram og core. Folk skriver de kører 16/6 med dette kort og det skulle hjælpe en del, er det pipeline og i så fald hvordan får jeg det til at køre sådan og er det risikabelt med standard køler ?

På forhånd mange tak for hjælpen.

2

tirsdag, 18. oktober 2005, 12:04

http://www.aphix.dk/

Og velkommen her til Tweak.dk ;)

3

tirsdag, 18. oktober 2005, 12:08

damn det var hurtigt :)

Mange tak jeg ser på sagerne.

4

tirsdag, 18. oktober 2005, 12:27

Jamen det virkede jo bare helt perfekt. Rigtig god guide, mange tak for det :)

5

tirsdag, 18. oktober 2005, 12:40

Citeret

Originally posted by scumdk
Jamen det virkede jo bare helt perfekt. Rigtig god guide, mange tak for det :)

Velbekomme, alle os her på Tweak er rigtig glade for at hjælpe andre ;)
Så bliv endelig hængene her på dette mega gode Forum/HW site :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.