Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 14. oktober 2005, 06:31

Nææh.. Egentligt ikke..
Da den ekstreme køling for det meste har noget med overclocking og køling at gøre, syens jeg det er fint nok at have det under...: Overclocking & Køling..

Tror vi skal passe på med at få lavet alt alt for mange "undergrupper"..

Ellers får moderatorerne jo ikke lavet andet end at flytte rundt på tråde hele tiden.

Og tror også det vil blive forvirrende til sidst..

- Det var så min mening.. ;)

2

fredag, 14. oktober 2005, 08:03

Næh det kører fint under overclocking så ser ingen grund til der skal laves om på det.

men jeg syntes du skal læse forum regler og lave en sigende overskrift !

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

fredag, 14. oktober 2005, 08:18

Jeg hopper med på den med overskriften.
Derudover er der langt fra indlæg nok om dette til at retfærdiggøre et nyt forum synes jeg.
Og jeg skulle da nok være en af de første til at velkomme et mere ekstremt tweak.dk..

4

fredag, 14. oktober 2005, 08:36

nej tak

fed overskrift :rolleyes:

5

fredag, 14. oktober 2005, 09:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
nej tak

fed overskrift :rolleyes:

præcis.

6

fredag, 14. oktober 2005, 09:27

Jeg er enig med Slacker. Der er langt fra indlæg nok om netop ekstrem køling, så et nyt forumtopic ville være overflødigt.

"Overclocking og Køling" er rigeligt for os alle, da det omfatter det meste.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

7

fredag, 14. oktober 2005, 11:30

Er helt enig i, at det er fint som det er. Og som Bubbi nævner, er der ingen grund til, at øge mængden af opgaver til Mods.
+ som andre skriver, så læs vores regler om trådnavne !!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (14.10.2005, 11:30)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.