Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

onsdag, 12. oktober 2005, 15:27

Tillykke med svinet, ser sku godt ud :dance:

Nyt system under opbygning

3

onsdag, 12. oktober 2005, 16:44

Hvilken pumpe har du og hvor meget flow har du?

Ser cool ud!
/Thomas

4

onsdag, 12. oktober 2005, 18:11

Jeg bvruger Asetek Extreme pumpe med indbygget resovoir.
Hvor meget flow? Hvordan måler man det ?
Jeg kan justere pumpen i windows med et program at køre 2800 rpm - 3850 rpm.
Pt kører den 3300 rpm.
Pt har jeg også kun 1 stk 7800GTX kort i , nr 2 er kommet tilbage fra rma , men ikke monteret endnu , he he.

The_Unforgiven

5

onsdag, 12. oktober 2005, 20:08

Har du haft det oppe at koere foer du fik det monster af en radi?

Du skal have noget vildere udstyr for at maale det, men du har jo en fin lille propel aktig maaler. Snurrer den hurtigt eller langsomt?

Det jeg soeger er at vide relativt hvor restriktiv den er :)
/Thomas

6

onsdag, 12. oktober 2005, 22:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af hestenhenning

Du skal have noget vildere udstyr for at maale det, men du har jo en fin lille propel aktig maaler. Snurrer den hurtigt eller langsomt?

/Thomas

Nej jeg har ikke haft den oppe at køre med andet køling.
Propellen snurrer langsomt.
Når radiator er fuld af vand så skal der ikke så meget til at pumpe vandet rundt , den pumper det stadig rundt ved 2800 rpm .

The_Unforgiven

8

onsdag, 12. oktober 2005, 22:47

Citeret

/Thomas

Vildere udstyr? Jeg ved snart ikke..
En spand man ved hvor stor er og et stopur? Har de fleste vel ;)

9

torsdag, 13. oktober 2005, 13:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven

Citeret

/Thomas

Nej jeg har ikke haft den oppe at køre med andet køling.
Propellen snurrer langsomt.
Når radiator er fuld af vand så skal der ikke så meget til at pumpe vandet rundt , den pumper det stadig rundt ved 2800 rpm .

The_Unforgiven

Det lyder som om den er kommet paa overarbejde :) Den skulle helst mere end bare pumpe vandet rundt... Dit Anartica yder noget bedre ved hoejere tryk...

Jeg ville umiddelvart mene, at du skulle have en stoerre pumpe, naar du koerer med MORA, Anartica og 2xGFX hoveder med 10mm Push-in...
Men hvis du er tilfreds med temps, saa er det vel ok.

Citeret

Oprindeligt indlæg af SlackeR

Citeret

/Thomas

Vildere udstyr? Jeg ved snart ikke..
En spand man ved hvor stor er og et stopur? Har de fleste vel ;)

Hehe, havde jeg ikk liiiige taenkt paa :)
/Thomas

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hestenhenning" (13.10.2005, 13:10)

10

fredag, 14. oktober 2005, 00:33

Grunden til at jeg ikke kører med mere rpm , er at jeg synes at så begynder pumpen at sige mere og nu siger den næsten nada.
Kun derfor.

The_Unforgiven

11

fredag, 14. oktober 2005, 09:55

Øhmm....Hvordan får du siden på?

12

fredag, 14. oktober 2005, 10:05

Bare som et lille eksperiment, kan du saa prove at haeve pumpens rpm og se om der er temp forskel paa specielt CPU?

At den larmer ved hoejere rpm kan vaere end indikation om, at den er paa overarbejde...
/Thomas

13

fredag, 14. oktober 2005, 10:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Øhmm....Hvordan får du siden på?

He he . der skal ikke side på , der hvor radiator er , det står alligevel ind imod væggen.

The_Unforgiven

14

fredag, 14. oktober 2005, 10:55

Citeret

Bare som et lille eksperiment, kan du saa prove at haeve pumpens rpm og se om der er temp forskel paa specielt CPU?

At den larmer ved hoejere rpm kan vaere end indikation om, at den er paa overarbejde...
/Thomas

Har jeg prøvet og synes ikke det giver noget værd at skrive om.
Men har læst flere steder at 3.8 model 670 , giver meget varme.
Ang rpm , jeg ved ikke om man kan kalde det larm , men man kan høre pumpen ved fuld rpm.

The_Unforgiven

15

fredag, 14. oktober 2005, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven

Citeret

/Thomas

Har jeg prøvet og synes ikke det giver noget værd at skrive om.
Men har læst flere steder at 3.8 model 670 , giver meget varme.
Ang rpm , jeg ved ikke om man kan kalde det larm , men man kan høre pumpen ved fuld rpm.

The_Unforgiven

Hvis du har brugt software, saa skal du vaere opmaerksom paa, at det ikke maaler saa praecist ved temp reduktioner... Saa hvis det siger du kun har vundet en grad, saa kan det nemt vaere det dobbelte...
/Thomas

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.