Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 12. oktober 2005, 11:58

Jeg skal have vandkøling til min athlon XP 1700+ grunden til jeg har valgt vandkøling er at der ikke er plads til en stor blæser da cpu sokkel sidder alt for tæt på PSU.
Jeg har valgt 2 billige løsninger fra TT
Produkt 1
Produkt 2
De koster stort set det samme så jeg ville bare høre hvilket i ville vælge af dem?

MVH Patrick

HP dv et eller andet?
Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "oBiWaN" (12.10.2005, 11:58)

2

onsdag, 12. oktober 2005, 16:49

De er lige "gode" *host* Tt kvalitet *host*...

Jeg ville gaa efter saadan et saet istedet for!
http://www.parstronic.dk/shop/product_in…cool-answer-120

Det er meget bedre kvalitet og performance til samme pris! Det er vandkoeling, og ikk Tt geil ;)
/Thomas

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.