Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 31. august 2005, 17:10

Jeg skal til at montere vandkøling i mit CM Stacker, og har tænkt mig at placere min radiator (AquaComputer Airplex EVO 120) nederst i fronten på kabinettet!

Men hvad ville i mene var mest effektivt:

1. Montere blæseren så den suger kold luft ind udefra, og puster det igennem radiatoren

2. Montere blæseren så den suger luft ind fra kabinettet, og puster det ud af kabinettet

Mit første valg ville jo nok være 1, men så får man jo pustet en masse varm luft ind i kabinettet!?

Hvad har i gjort, eller hvad ville i gøre? Jeg er også åben for idéer mht. anden placering af radiatoren! :)

2

onsdag, 31. august 2005, 20:42

88 views, og INGEN der har et Stacker med vand? Det nægter jeg at tro på 8o ;)

3

onsdag, 31. august 2005, 21:42

Hvorfor tror du at du vil få en masse varm luft ind. er der meget varm i rummet? radiatoren varmer jo ikke luften op...
for at køle radiatoren (og vandet self.) mest ned skal den have kold luft udenfra. (ville jeg mene)

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MvK" (31.08.2005, 21:44)

4

torsdag, 1. september 2005, 00:15

Hehe, jeg har et! Har monteret radiatoren i bunden, med blæsere der blæser NEDAD.. :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

5

torsdag, 1. september 2005, 00:23

Har også monteret min radiator i toppen.
Det er ikke nogen stacker, men dog yderst effektivt alligevel :)

Med luftindtag foran og luftudtag bagtil giver det et godt airflow.

6

torsdag, 1. september 2005, 02:14

Der er sgu da plads til en dual 120mm....Frem med dremlen

Lidt dremleri senere, ser det sådan her ud

Og så skal vi lige se om det passer

Sørme så. Mine blæsere sidder neden under og suger.... :rules:

7

torsdag, 1. september 2005, 12:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Soerg for, at du faar noget stoevfilter i bunden, ellers faar du saa meget stoev i kabinettet, da du doer naeste gang du aabner det :)

Ellers skal du vaere meget renlig og stoevsuge mere end 1 gang om ugen, og det er jo umenneskelig :T

Hvis du er snild paa fingerne, saa kan du lave en tunnel under dit kabinet, som gaar saa langt som muligt op af bagsiden af dit kabinet! Det vil begraense stoevindtaget iforhold til ingen tunnel :)
/Thomas

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hestenhenning" (01.09.2005, 12:28)

8

fredag, 2. september 2005, 00:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af hestenhenning

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Soerg for, at du faar noget stoevfilter i bunden, ellers faar du saa meget stoev i kabinettet, da du doer naeste gang du aabner det :)

Ellers skal du vaere meget renlig og stoevsuge mere end 1 gang om ugen, og det er jo umenneskelig :T

Hvis du er snild paa fingerne, saa kan du lave en tunnel under dit kabinet, som gaar saa langt som muligt op af bagsiden af dit kabinet! Det vil begraense stoevindtaget iforhold til ingen tunnel :)
/Thomas

Ok....Det var så mig der havde formuleret mig dårligt. Der sidder to 120mm blæsere, monteret nedenunder og suger UD. Altså IKKE ind i kabinettet.
Men, tak for dit velmenende råd. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.