Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 25. juli 2005, 13:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Citeret

Oprindeligt indlæg af hestenhenning

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af hestenhenning

Citeret

her er lige lidt billder af radiatoren, med og uden blæser :evil:

imorgen bestiller jeg DangerDen TDX og DangerDen reservoir 8)[/quote]
Hvor stor er slangen til og fra radien?
/Thomas[/quote]

10mm inder diameter ;)[/quote]

Ok, den ene ser bare noget mindre ud end den ene!

Dog ville jeg vælge en anden pumpe til et TDX, da den ikke er kraftig nok og muligheden for at den ikke kan klare mosten i længden er rimelig stor!

Og har du renset radien, før du satte den til?
/Thomas[/quote]

kan da også ske pumpen bliver opgraderet en gang ;)

radiatoren har aldirig været brugt til andet end vandkøling, så rensning går jeg ikke ud fra er nødvendig?[/quote]
Det er der jo kun en måde at finde ud af... I min bilradiator var der mindst et 5 kg rust og støv..:D[/img]

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

22

mandag, 25. juli 2005, 13:42

Jeg rensede lige radiatoren alligevel, var en god idé, der var lidt skidt i den..

Nu tænker jeg så på hvor det er bedst at placere pumpen og i hvilken rækkefølge vandet skal løbe...

Radiatorens top er ca. 80 cm. under kølehovedet i mit skab, og har tænkt mig at placere pumpen på en hylde ca. 70 cm. under kølehovedet.

Vil det gå?

Har tænkt mig at vandet skal løbe således:

Res. > Pumpe > Kølehoved > Radiator > Res. osv...

Vil det gå? :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (25.07.2005, 13:42)

23

mandag, 25. juli 2005, 17:00

Jeg tror ikke at flowet kommer til at være et problem. DU har jo den syge overkill radiator som nok kommer til at kunne klare det fint, jeg vil mene du burde placere den hvor det er mest praktisk.

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

24

mandag, 25. juli 2005, 17:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dalingo
Jeg tror ikke at flowet kommer til at være et problem. DU har jo den syge overkill radiator som nok kommer til at kunne klare det fint, jeg vil mene du burde placere den hvor det er mest praktisk.

Det lyder jo bare godt :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.