Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. juni 2005, 13:57

Skal bruge en ny køler. Først og fremmest skal den være lød løs, og så må den da også godt køle godt. Har desvære ikke plads til zalmans cnps 7700, Copper monstor : (. Men har tænkt lidt på den der Thermaltake tower 112 combo og så smide en papst køler på?

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

2

tirsdag, 28. juni 2005, 14:08

Hva med den nye fra Asetek... VapoChill Micro, jeg har selv bestilt X2. Den sku gerne komme fra SHG i næste uge..

Mvh Mads :T

3

tirsdag, 28. juni 2005, 14:15

er det ikke vand køling? Skal være luft køling

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

4

tirsdag, 28. juni 2005, 14:27

Øhhhh... det er luft, hvor der er gas inde i kølerprofilen..
Finder lige link..

5

tirsdag, 28. juni 2005, 14:28

hmm k cool

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

7

tirsdag, 28. juni 2005, 14:33

hmm ehh kan ikke finde hoved eller hale i det der. Hvordan fan skal den monteres

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

8

tirsdag, 28. juni 2005, 14:40

Altså jeg får først min i næste uge.. håber jeg på (hvis SHG.dk ka finde ud af det)
Så jeg har ik selv prøvet endnu, men der følger jo en guide med, så det sku ik være så stort et problem.
Og der står at man ka gøre det uden at afmontere bundkortet, så det er jo super.

9

tirsdag, 28. juni 2005, 15:15

Okay. Det lyder jo meget godt alt sammen. Men hvad er det smarte ved denne køler. Hvad er det den kan som andre ikke kan.

For ifølge målende så plads har jeg plads til den, men skal lige havde en god grund til at købe den. Hvorfor købte du den?

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

10

tirsdag, 28. juni 2005, 15:23

Fordi Asetek laver super produkter.. og jeg har haft en VapoChill PE, og nu har jeg kun stock køler på, og jeg vil godt ha en bedre køler, så jeg ka OC mere.
Og jeg syntes den lyder virkelig smart med gas ind i kølerprofilen som får varmen bedre væk.
Men jeg ku jo skrive til dig når jeg har fået den om hva temp. jeg så får ud af det...
btw. Så ser den jo oz for fee ud!!! :D

11

tirsdag, 28. juni 2005, 15:30

Okay det er vel en god begrundelse : D.

Men er det er bare en stor klump nikkel (med gas i) og så med en blæser på?

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

12

tirsdag, 28. juni 2005, 15:37

:dance: Ej det er Kobber og nogle af modellerne har et lille lag Nikkel ude på Kobberet. Og ja det er gas som gør at varmen fra cpuen ka komme lettere væk.

13

tirsdag, 28. juni 2005, 15:49

okay tror sku bare je gos bestiller sådan en. Den må da verfald være bedre end min stock cooler!

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

14

tirsdag, 28. juni 2005, 15:51

okay tror skam bare jeg bestiller sådan en. Den må da verfald være bedre end min stock cooler!

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

15

tirsdag, 28. juni 2005, 16:14

Præcis!!
Har du overhovedet ik OC dit system?!
Dine ram sku være nice.. en af mine venner kører 295 mhz @ 2,5-4-3-6 med de ram der ved 2,75 volt..
Det er TwinX her inde fra..

16

tirsdag, 28. juni 2005, 16:26

De gange jeg har prøvet OC mit system har det ikke gået for godt. Har helder ikke forstand på det, folk snakker om ås skal man hæve volt på det og det og så skal man øge timings på sine ram. Men hvornår ved man at man skal gøre det

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

17

tirsdag, 28. juni 2005, 16:28

tror helder ikke jeg ville kunne køre 295mhz med den cpu jeg har. Købte top modellen(den gang var det top modellen) så tror ikke den kan OC´es så meget eller det har ikke noget at sige? men vil da helt klart prøve når jeg for mit nye køler halløj!

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

18

tirsdag, 28. juni 2005, 16:31

Det er rigtigt, det ka godt være besværligt..
Derfor jeg har købt en cpu der var testet fra forhandlere så jeg vidste hva den kunne ved 1,5volt, det er 2700mhz, jeg har haft den oppe på 2750mhz ved de 1,5volt ved stock køler. Men når jeg får ny køler i næste uge, så ska jeg OC mere, for så ka jeg hæve volt mere uden at tænke på temp. Jeg håber lidt på 2900mhz. Men hvem ved, ka godt være min cpu ik ka mere end de 2750mhz.
De ram jeg har nu har jeg byttet mig til med mine "gamle" TwinMOS som kunne kører 260mhz ved 2-2-2-5 med ved 3,3 volt..
Og ham jeg byttede med vidste godt hva disse ram ku ved standart volt, så jeg har altid haft noget at gå ud fra, altså jeg har vidst hva mit hardware har kunnet, så jeg har ik skulle bøvle så meget med det.
Men hvor bor du henne, ku være man sku kigge forbi (hvis du havde intresse i det) for så ku vi kigge på OC sammen..

19

tirsdag, 28. juni 2005, 16:43

nhaa jeg bor rimlig langt væk fra nord sjæland, men ellers tak ;)

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

Seneste tests og artikler

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere

0

Logitech G502 Proteus Core Gaming Mouse

Endnu en dag og endnu en test
Læs Mere

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny OCZ Saber 1000 Enterprise SSD

OCZ Storage Solutions, har ann
Læs Mere

0

Need for Speed: No Limits kommer til iOS og Android

Electronic Arts har annponcere
Læs Mere

0

Nu kan man købe en iPad Air 2 i 24 karat guld

Hvis du er typen der ikke kan
Læs Mere

0

Intel snart klar med deres bud på en ChromeCast

Intel lancerer i 2015 en helt
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.