Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 14. maj 2005, 22:11

Jeg har et problem med at kunne give min cpu mere v på mit nye ASUS A8N-SLi. I biosen har jeg valgt "manuel overclocking", og der kommer også det vindue frem, hvor jeg kan stille på v for cpuen.

Problemet er bare, at selvom jeg forsøger at give min winchester 3000+ 1.65 v, så forbliver v på knap 1.5. Altså det ser ud som om at jeg ændre v for cpu i biosen, men jeg kan via Everest, Sandra og CPU-Z konstatere, at cpuen desværre kun får lidt under 1.5 v.

Nogen der kunne give mig et råd til at komme videre? Jeg har ikke opdateret bios efter installation af bundkortet. Er der noget i bios, jeg evt. skal deaktivere, før jeg kan regulere spændingen til cpuen?

Med de små 1.5 v den let 240x9, så jeg ville jo meget gerne prøve winchesteren af ved højere spænding.

Fair Trade

2

søndag, 15. maj 2005, 02:48

de volt kan du ikek helt regne med......men ved ikke lige hvordan bios til board er skruet sammen, evt spørg devil_dk han har lige rodet med sådan en...men det board er kendt for ikke at kunne give mange volt.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

søndag, 15. maj 2005, 08:42

opdater bios'en til 1004 så kan den få 1.58 v, brug asus update

24/7 Setup Xeon 3220 Quadcore
Asus P5B
285GTX
4GB Ram
500GB Sata WD

4

søndag, 15. maj 2005, 10:44

snakker I om sli eller sli deluxe.. eller er der ingen generel forskel

Lian Li 2 x triple rad + 1 x dual, 3 x 120mm fans + 2 x 120mm + 3 x 120mm - Intel 2600k@4.6 1,33 vcore watercooled - 8GB Crucial ELITE ram - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition.

5

søndag, 15. maj 2005, 10:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af hot_fifty
snakker I om sli eller sli deluxe.. eller er der ingen generel forskel

jeg snakker om ikke DLX

24/7 Setup Xeon 3220 Quadcore
Asus P5B
285GTX
4GB Ram
500GB Sata WD

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Mushkin med 1TB Reacor SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får Co-Op Zombie Survival Mode

Activision har annonceret at s
Læs Mere

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.