Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. marts 2005, 14:20

Jeg har et C3d ATI Radeon 9200SE og kune godt tænke mig at overclocke det... så jeg ville høre hvor meget jeg kan få ud af det og om jeg kan lave et v-mod eller andet...??

Argh pis.... kom til at lægge den i det forkerte forum... Bentzin?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (29.03.2005, 14:28)

2

tirsdag, 29. marts 2005, 14:52

SVJV kan du godt lave V-Mod på det.

Men hent først ATITool fra www.techpowerup.com og se hvor meget du kan oc, og beslut dig derefter om du vil lave VMod, da det er ret svært.

EDIT: Well, du kan få en god slat ud af et godt OC.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Cobber" (29.03.2005, 14:53)

3

tirsdag, 29. marts 2005, 15:05

Har også selv det kort. Det er næppe det bedste til OC, da det er med passiv køling.

Faktisk er det et meget ringe gamer kort.

;-/

For en beskeden udgift kan du få et agp kort som sapphire 9550. Det skulle være ganske udmærket. Det fås iøvrigt både med passiv køling (9550 fra abit f.eks. fra shg) eller med blæser. Hvis det er med blæser skal du måske sætte en mere støjsvag på, f.eks. en blue orb.

John

4

tirsdag, 29. marts 2005, 15:10

Det lader til at den har fundet en stabil core på:http://www.micki.1go.dk/atitool.jpg

EDIT: Problemet er sådan at jeg ikke har penge til et nyt.... og jeg tænkte på at hvis jeg engang skal have nyt, så kan jeg lige så godt få ny comp...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (29.03.2005, 15:13)

5

tirsdag, 29. marts 2005, 15:53

Flyttet..

6

tirsdag, 29. marts 2005, 15:59

Jamen, det der ATITool beta ser da også meget lovende ud.

Dit link virker nu ikke (dk linket).

Jeg har et andet problem med mit grafikkort (det samme som dit). Når jeg scroller, så kan skærmen blive sort i 2 sekunder. Det skulle skyldes, at jeg overclocker mit nforce2 bundkort til fsb221. Selv om agp er låst til 66 MHz, så skulle det være fordi det kører det kører for asynkront. Irriterende !

mvh

John

7

tirsdag, 29. marts 2005, 16:07

Er det bedre?? har altid haft probs med 1go.. tror de har sat en spærre på billeder af en art...

Seneste tests og artikler

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

4

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere

0

ADATA Premier SP610 256 GB SSD

For en gangs skyld skal vi på
Læs Mere
Seneste nyheder

2

ASRock X99 OC Formula teaser

De første billeder af ASRock X
Læs Mere

0

Ny HTC Desire 510 smartphone med 64bit processor

HTC har annonceret deres nye H
Læs Mere

2

Smartphones skal have en kill switch

Den amerikanske delstat Califo
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty X99 Professional

ASRock fortsætter med at komme
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.