Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hmm vi har ca det samme. Jeg har haft mit oppe på 29xxMHz. Dog har jeg problemet med at finde stabile OC, og jeg regner med at prøve et andet mobo engang i næste månede. Det bliver nok MSI... Mit ASUS board er åbentbart ikke helt vild med TCCD RAM.
Oprindeligt indlæg af søndergård
Hmm vi har ca det samme. Jeg har haft mit oppe på 29xxMHz. Dog har jeg problemet med at finde stabile OC, og jeg regner med at prøve et andet mobo engang i næste månede. Det bliver nok MSI... Mit ASUS board er åbentbart ikke helt vild med TCCD RAM.
Alt... Jeg kører pt. rammene ved 200FSB Cas 2.0 2 2 5. Jeg har kørt FSB på 292 men det viser sig stort set altid at være ustabilt, ellers så mener jeg ikke det er nok - der er altid et eller andet galt
Igår prøvede jeg 1009 filan biosen og det har ikke hjulpet.
Oprindeligt indlæg af søndergård
Alt... Jeg kører pt. rammene ved 200FSB Cas 2.0 2 2 5. Jeg har kørt FSB på 292 men det viser sig stort set altid at være ustabilt, ellers så mener jeg ikke det er nok - der er altid et eller andet galt
Igår prøvede jeg 1009 filan biosen og det har ikke hjulpet.
Er det ikke også vildt at køre 2-2.2.5 med så høj FSB??
Nej, men jeg har overvejet det kraftigt, dog fandt jeg en tråd igår, hvor én havde prøvet den og ikke havde mærket nogen betydning. Jeg er åbentbart langt fra den eneste der har problemer med TCCD RAM på dette mobo!
EDIT: Hmm, efter at have læst Tweaks test af de Mushkin lvl 2 RAM, har jeg da fundet ud af at mine G.Skill yder noget bedre. Desuden kører jeg dem også ved T1. Hmm så er det måske slet ikke så ringe endda
EDIT: Hmm, efter at have læst Tweaks test af de Mushkin lvl 2 RAM, har jeg da fundet ud af at mine G.Skill yder noget bedre. Desuden kører jeg dem også ved T1. Hmm så er det måske slet ikke så ringe endda
Søndergård, så lige du gerne ville have fat i MSI.. Jeg har et MSI K8N Neo2 Platinium 54-g med kvit (Fra 3-Februar-2005) - Som muligvis skal byttes ud med DFI LanParty UT nF-4 Ultra-D - Da jeg opgradere gfx til X850XT.. Såeh jeg har lige addet dig til msn så kan vi snakke hvis du intre..
Mvh Mads...
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sHOIKAW" (05.03.2005, 19:28)