1

onsdag, 2. marts 2005, 20:20

Hej Tweak.dk

Ville da lige hører om man kan flashe overstående kort til Ultra, via bios update på kortet? Jeg interessere mig netop da jeg har er blevet tilbudt kortet så ville lige sirkre det før køb, nogen der har ellers erfaringer med kortet og kan diske og med negative og posiitive ting så er de velkommende til at stå frem med deres mening.
I må også gerne komme med hvad jeres max hastigheder på kortet er kørt og samt std og overclocked scores (Aqua, 01SE, 03 & 05)

Mvh Mads

2

onsdag, 2. marts 2005, 20:32

Jeg gjorde det, og det fungerede perfekt. Desværre er kortet dødt nu, men det havde intet at gøre med flash eller OC - det skyldes fragt :(

Jeg har flashet det tilbage til et GT og smidt den originale køler på igen, hvorefter jeg sendte det tilbage til overclockers UK til RMA. Håber den går! Den eneste måde de kan se, at jeg har fusket med kortet er ved at fjerne køleren da der findes andet kølepasta (AS5). Tror I de fjerner køleren? Ham jeg snakkede med i England sagde at de ville sende det til test hos Leadtek - det lyder ikke så godt i mine ører, men hvad mener I og ved pr. erfaring... Håber ikke dette er for meget OT, men bare spørg til om det flash osv.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

3

onsdag, 2. marts 2005, 20:35

Hehe går nok, bare det jeg ville hører, men gælder det FOR alle kort i GT serien, ikke noget med ram chipsne og printtypen? Hvad scorede du med dit 6800gt kort std og overlcocket.. ?

Mvh Mads

4

onsdag, 2. marts 2005, 20:49

SVJH skulle det godt kunne lade sig gøre.

OT: Tjek PM.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

5

onsdag, 2. marts 2005, 21:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW
Hej Tweak.dk

Ville da lige hører om man kan flashe overstående kort til Ultra, via bios update på kortet? Jeg interessere mig netop da jeg har er blevet tilbudt kortet så ville lige sirkre det før køb, nogen der har ellers erfaringer med kortet og kan diske og med negative og posiitive ting så er de velkommende til at stå frem med deres mening.
I må også gerne komme med hvad jeres max hastigheder på kortet er kørt og samt std og overclocked scores (Aqua, 01SE, 03 & 05)

Mvh Mads

Jeg har prøvet at flashe mit til Ultra og det gik ikke , masser af artifacs,
Men har så flashet den med en Gainward GSGLH bios , kan køre 400/1200 , uden yderlige oc, har ikke prøvet mere.

The_Unforgiven

6

onsdag, 2. marts 2005, 22:01

Røver, eneste minus ved 6600GT, er deres larmende køler! ;( Skulle være super til OC ;) og du har jo mig på jobbet mads til at flashe dit kort, hvis du ikke vil selv ;).

Men hva' en OCer som dig, smider vel vand på kortet anyway..

Michael..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.