1

mandag, 28. februar 2005, 18:46

Tja... Mit vandkøling slukkede midt under mit spil? Ingen anelse hvorfor...

Men det resulterede i at hele lortet frøs og nu duer mit X800XT ikke...

Ville lige høre om der er nogen der ved om ATI har sådan noget varme sikring halløj? Ligesom P4 eller sådan noget?

Og ellers, kunne jeg sende den tilbage til oc.co.uk og få en ny tror i? Hvis jeg monterer den rigtige køler..

2

mandag, 28. februar 2005, 18:51

AV, lyder ikke godt - dvs. du ikke kører med relæ på pumpen?

3

mandag, 28. februar 2005, 18:57

Din pumpe er vel gået i stå. Hvis du er fræk, så sender du bare kortet tilbage og siger, at det døde af sig selv. Men kan du se nogen skade på det? Så du ingen artifacts før den frøs, og hvor lang tid gik der fra den frøs til du tog strømmen? Har du heller ingen alarmer på din CPU temp?

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

4

mandag, 28. februar 2005, 19:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Din pumpe er vel gået i stå. Hvis du er fræk, så sender du bare kortet tilbage og siger, at det døde af sig selv. Men kan du se nogen skade på det? Så du ingen artifacts før den frøs, og hvor lang tid gik der fra den frøs til du tog strømmen? Har du heller ingen alarmer på din CPU temp?

Fræk? Du mener: Hvis han vil være uærlig og snyde ;)

5

mandag, 28. februar 2005, 19:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

:))

Thank god... Fandt ud af at det ikke er futtet af...

Mit vandøkling har været en smule utæt... Og der var mugg og vand med det der UV og alt muligt på kortet og helt ind til der hvor agp slottet er... Så jeg rensede det osv sikrede mig at vandkølingen nu er tæt og nu kører det...

men det er sq underligt at pumpen slukkede lige pludselig?

Computeren kørte jo stadig...

6

mandag, 28. februar 2005, 20:10

Utæt og vand på kortet, og det lever stadig siger du? Noget siger mig du har været mere end heldig.

Ja, Happy, men det skal der jo også være plads til. :)

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

7

mandag, 28. februar 2005, 20:13

Citeret

Citeret

Hehe siger du :P

8

mandag, 28. februar 2005, 23:41

Citeret

Citeret

Buhu hvis de gad at undersøge det kunne de nok finde ud af at det var din egen fejl, men de gir 200kr for sådan et high end gfx så det kan ikke svare sig. Desuden findes der ingen former for moral når de vil undlade at dække noget som de burde. Så tag en kiks ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

9

tirsdag, 1. marts 2005, 08:36

Ok... Det lækkede igen.. Og har fundet ud af at mit CPU hoved er totalt flækket... Plastikken er rævnet overalt? Har sådan et med 3 slanger og der er revner ved hvert eneste hul...

Jeg fatter ikke hvordan det kan ske... eg ved så ikke om mit X800XT overlevede denne gang :(

10

tirsdag, 1. marts 2005, 17:35

har du selv skruet studsene i ?
Hvis man spænder for hårdt i plexi eller påfører det opløsningsmidler så slår det de revner du snakker om :rolleyes:

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

11

onsdag, 2. marts 2005, 09:04

Det er jo sådan et Asetek sæt så de skal bare i så er der jo de der dimser man bare sætter slangerne i og så holder de fast...

Men jeg forstår bare ikke det har taget så lang tid... Det har jo kørt i en 4-5 måneder nu uden problemer... Og har sq ikk pillet ved det...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.