Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. februar 2005, 16:56

hey da min blæser på chipsættet larmer for vildt ( abit ic7-g max2 ) tænker jeg på at stoppe blæseren.. nogen der har prøvet det? ville egentlig kun have svar fra folk der har prøvet det og ikke nogen der tror blabla..

Mvh Mercie

2

torsdag, 3. februar 2005, 16:58

Skift blæseren, eller sæt en ordentlig passiv køling på.. ;)

3

torsdag, 3. februar 2005, 17:00

gidr ik bruge penge på det :D og skifte blæser kan man vidst ik .men jeg har jo en 92mm blæser deer blæser lige ind på chipsettet med 7w er det ikke riligt

4

torsdag, 3. februar 2005, 17:16

du kan jo altdi prøve at stoppe blæseren og så lige holde øje (med fingeren) hvor varm chipset profilen blir ;)

5

torsdag, 3. februar 2005, 17:25

Mener da at have hørt, at der er mange der stopper blæseren da den larmer for meget, men er ikke 100% sikker ;)

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

6

torsdag, 3. februar 2005, 18:26

Du kan sagtens stoppe den blæser for den gir ikke en disse. På mit MB der stoppede den bare pludselig en dag, og ja uden køling derpå så er mit chipset stadig kun på 30 grader

Core i5-4690K, Vandkølet+ ASUS Maximus VII Hero

4x4 GB Corsair memory
EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked+ ACX 2.0+ Vandkølet

Creative X-Fi

7

torsdag, 3. februar 2005, 21:48

Prøv ;) men tro ikke på føleren, det ska være finger metoden.
For har prøvet at køre med blæseren slukket, temp var den samme i følge mobo, men min finger sys den var noget varmere..

8

torsdag, 3. februar 2005, 22:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Switz
Du kan sagtens stoppe den blæser for den gir ikke en disse. På mit MB der stoppede den bare pludselig en dag, og ja uden køling derpå så er mit chipset stadig kun på 30 grader

er der egentlig temeratur måler på vores motherboard?.. i speed fan har jeg jeg nemli 4 forskællige temeprature
1 cpu 41 gr
2 hdd 25 gr
3 Dunno 31 gr
4 måske kabi 27gr

9

torsdag, 3. februar 2005, 23:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie

Citeret

er der egentlig temeratur måler på vores motherboard?.. i speed fan har jeg jeg nemli 4 forskællige temeprature
1 cpu 41 gr
2 hdd 25 gr
3 Dunno 31 gr
4 måske kabi 27gr

Jeg bruger det medfølgende Motherboardmonitor program. Det virker fint hos mig

4x4 GB Corsair memory

Creative X-Fi

10

torsdag, 3. februar 2005, 23:32

har kørt uden blæser et par timer nu :D og det kører fint, så gider jeg sq ikke have det larmende lort tændt. graderne har slet ikke ændret sig inu, og har rørt ved køleren :D men nu sidder der også en 120mm blæser der suger ud lige bag ved og 2x 92 mm blæsere der blæser lige ind på .

11

torsdag, 3. februar 2005, 23:48

Citeret

har kørt uden blæser et par timer nu :D og det kører fint, så gider jeg sq ikke have det larmende lort tændt. graderne har slet ikke ændret sig inu, og har rørt ved køleren :D men nu sidder der også en 120mm blæser der suger ud lige bag ved og 2x 92 mm blæsere der blæser lige ind på .

så skal den nok holde nogle fine temps. Jeg har kørt uden min blæser tændt i over 6 måneder nu med OC på dyret 24/7 uden nogle form for problemer. :cheers:

4x4 GB Corsair memory

Creative X-Fi

12

torsdag, 3. februar 2005, 23:56

Citeret

Citeret

så skal den nok holde nogle fine temps. Jeg har kørt uden min blæser tændt i over 6 måneder nu med OC på dyret 24/7 uden nogle form for problemer. :cheers:

yirr dejlig lydløs, nu mangler jeg bare en lydløs / meget støj svag psu :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.