Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 23. januar 2005, 22:04

hej alle folk jeg har lige været ude og købe vandkøling men har et problem med min cpu hovde det er det her http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=158&page=2 men har et problem med at få fittings der passer det er i eng mål og kan ikke finde ud af hvor jeg kan købe det plz hjælp mig på forhånd tak

2

mandag, 24. januar 2005, 13:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af LimpWrist
hej alle folk jeg har lige været ude og købe vandkøling men har et problem med min cpu hovde det er det her http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=158&page=2 men har et problem med at få fittings der passer det er i eng mål og kan ikke finde ud af hvor jeg kan købe det plz hjælp mig på forhånd tak

Mere info om resten af kølingen, tak...
Kan ikke give råd hvis jeg/vi ikke ved hvad det skal sættes sammen med.

3

mandag, 24. januar 2005, 15:41

det er altid i engelske mål når vi snakker vand, hvilke fittings er det du skal ud at købe?
Er der ikke studse på selve hovedet?

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

4

mandag, 24. januar 2005, 20:13

Citeret

De studser der sidder på hovedet sætter du vel bare slangerne på og klemmer "spændbåndende" på, du kan se det færdige resultat på det link du selv har skrevet... Hvis du hellere vil have "koblinger" på så kan du skrue en af de fittings af og gå ind på et maskinværksted der arbejder med trykluft, de har koblinger, har selv gjort det samme og fik nogle festo koblinger

Dem her, bare så vi er sikker på at vi snakker om det samme...

http://studiedata.dk/productitem.asp?id=…N,WCFI,WCFI10OD

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jkl" (24.01.2005, 20:21)

5

torsdag, 27. januar 2005, 18:14

tak for din gode hjælp det var lige hvad jeg skulle bruge

6

torsdag, 27. januar 2005, 23:06

Citeret

tak for din gode hjælp det var lige hvad jeg skulle bruge
Anytime....der er altid go hjælp at hente her på Tweak :cheers:

7

fredag, 28. januar 2005, 14:40

Husk at "engelske" mål kan være en del anderledes.

Der er følgende:

1/2" ID eller 1/2" OD ID= indre dimension OD =ydre dimension.

Her i Europa har vi MM. 1 tomme = 2.541 CM eller 25.41 MM. Derfor forskellen. Jeg vil anvbefale dig at købe slange og etc. hos coolerkit. Har selv fået leveret Tygon slange derfor. Slangen har den højeste knækfaktor. Slangevæggen er ca. 3 mm. Tyk !

Nyt AMD system - under konstruktion

8

fredag, 28. januar 2005, 18:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC Canterwood
Husk at "engelske" mål kan være en del anderledes.

Der er følgende:

1/2" ID eller 1/2" OD ID= indre dimension OD =ydre dimension.

Her i Europa har vi MM. 1 tomme = 2.541 CM eller 25.41 MM. Derfor forskellen. Jeg vil anvbefale dig at købe slange og etc. hos coolerkit. Har selv fået leveret Tygon slange derfor. Slangen har den højeste knækfaktor. Slangevæggen er ca. 3 mm. Tyk !
Hmm Jeg troede nu at det var fordi at de tommer der er tale om her er rørgevindstommer dvs at det hullet i røret man går ud fra dvs 1/2" rørgevind der er hullet i røret 1/2" og gevindet derfor meget større ;) :D

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

Seneste tests og artikler

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere

0

Be quiet! Straight Power E9-400W GOLD80+

Strømforsyninger ser vi jo til
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny ASUS ROG Swift PG278Q gamer skærm

ASUS er kommet med deres nye R
Læs Mere

1

NVIDIA GeForce GTX 880 i forbindelse med Gamescon?

Ifølge rygterne så planlægger
Læs Mere

0

Vinderne af den store Dota 2 præmie pulje er fundet

Så lykkedes det at få afgjort
Læs Mere

0

Kingston er klar med SSDNow V310 Solid State Drive

Kingston er kommet med den nye
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.