1

torsdag, 13. januar 2005, 15:30

sigende overskrift?

jeg tænkte på, sådan et snyde program der kan simulere 20 ghz på cpu og mere, kan det kun bruges i benchmarks?

det burde da i realiteten også kunne give højere framrates når man spiller.
er i med?

en p4 2 ghz kører Spil bedre end en P4superduber extreme edition.

så kan de måske bruges til noget positivt?

2

torsdag, 13. januar 2005, 18:35

Du kan jo prøve :]

3

torsdag, 13. januar 2005, 18:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
sigende overskrift?

jeg tænkte på, sådan et snyde program der kan simulere 20 ghz på cpu og mere, kan det kun bruges i benchmarks?

er i med?

Øøøh? NEJ.. :P.. CPUen bliver jo ikke hurtigere ;).. Det eneste de åndssvage programmer kan gøre, er at simulerer 20 ghz, og udregne SuperPI "ved denne hastighed"... I virkeligheden har den jo bare resultatet liggende, også loader den det bare med den hastighed, som en 20 ghz maskine ville kunne udregne den.. ;)
I et spil kan du jo ikke have alle billed-kombinationer liggende på computeren - medmindre det er et simpelt spil, og du har adskillige teabyte til lager.. :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

4

torsdag, 13. januar 2005, 18:53

Citeret

sigende overskrift?

er i med?

En P4 2,0Ghz, vil ALDRIG komme til at køre lige så hurtigt som en P4 20Ghz.. Du kan jo ikke snyde CPU'en til at køre 10 x så hurtigt?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

5

torsdag, 13. januar 2005, 19:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Citeret

sigende overskrift?

er i med?

Øøøh? NEJ.. :P.. CPUen bliver jo ikke hurtigere ;).. Det eneste de åndssvage programmer kan gøre, er at simulerer 20 ghz, og udregne SuperPI "ved denne hastighed"... I virkeligheden har den jo bare resultatet liggende, også loader den det bare med den hastighed, som en 20 ghz maskine ville kunne udregne den.. ;)
I et spil kan du jo ikke have alle billed-kombinationer liggende på computeren - medmindre det er et simpelt spil, og du har adskillige teabyte til lager.. :)

forkert ;)
den bergner resultatet på normal tid, men windowsuret kører alt for langsomt, hvilket resulterer i den fejlagtige måling.
hjælper selvfølgelig stadig ikke...

6

torsdag, 13. januar 2005, 23:56

Jeg legede en gang med Windows speeder (mener jeg det hedder, kan sikkert findes med google). Det var ret grinern for man kunne sætte hastigheden både op og ned hvilket gjorde at man fx fik 3 sek til at reagere i Unreal Tournament istedet for ½sek, framraten røg også op :clap: men som sagt så foregik det i slowmotion. Man kunne også skrue hastigheden op hvilket gjorde at tingene foregik enormt hurtigt og med lav FPS..

Jeg tror sagtens at du kan regne 32m på 22 sek eller sårn hvis du sænker hastigheden i windows til min:D anyways have fun!

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

7

fredag, 14. januar 2005, 00:14

Citeret

sigende overskrift?

er i med?

tror VIRKELIG du skal bruge noget tøris til den her, jeg har sølvparpir som du kan låne. :] :]

edit: måtte lige ind og læse den her tråd igen.
den er ikke engang skrevet i en "aftentåger" shahid.
Men du holder sq stilen ..det kan jeg lide at se... du er sq ægte. (det sidste var så et kompliment)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Avartar" (14.01.2005, 00:36)

8

fredag, 14. januar 2005, 13:26

Citeret

sigende overskrift?

er i med?

LOL - Du stopper sgu da aldrig med at overraske mig, Shahid.
Svarer vel lidt til at smidde læderstue i en FIAT 500 og regne med at den kan følge men en Ferrari...

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

9

fredag, 14. januar 2005, 13:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

sigende overskrift?

er i med?

LOL - Du stopper sgu da aldrig med at overraske mig, Shahid.
Svarer vel lidt til at smidde læderstue i en FIAT 500 og regne med at den kan følge men en Ferrari ...

Hvaaaaaad ! ... Kan man ikke det ? ... Ej, så vil jeg sgu ikke have en FIAT .... Øv troede lige ... :crazyeyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.