Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 9. januar 2005, 20:03

Eysa....

Jeg har OC'et mit kort lidt, men jeg synes ikke det gider særlig meget... Altså rammene kan klare masser, men gpue'en er sq ikke særlig glad.. Har maksimalt fået den op på 367 mHz og std er 325, det synes jeg sq ikke er særlig godt....
Det er self. et Leadtek 6800nu kort...

Kan det være driverne der gør noget, eller noget helt andet.. har både prøvet med og uden agp fastwrites og det gø'r ingen forskel....

Nogen der har haft samme problem, eller har jeg bare fundet grænsen for mir kort?

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

2

søndag, 9. januar 2005, 20:09

Man kan evt. flashe med en ny BIOS der giver mere strøm, men du må ikke spørge mig hvordan. Det vil jeg overlade til Nvidia-folkene herinde :=)

3

søndag, 9. januar 2005, 20:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pejsen
Man kan evt. flashe med en ny BIOS der giver mere strøm, men du må ikke spørge mig hvordan. Det vil jeg overlade til Nvidia-folkene herinde :=)

Jep, det ved jeg godt man kan, men der er ret stor risiko for at kortet brænder af... :/

Har alle programmer til det så jeg bare kan redigere i min bios også bare flashe kortet.... Der er ikke noget svært i det... Jeg vil helst bare bruge dette som sidste udvej...

BTW har ejg prøvet at åbne de sidste 4 pipes og den sidste vs, og der kommer kun fejl når kortet bliver hårdt presset.. Dvs Nature test og doom III
Ingen fejl i NFSU2 overhovedet.. Kan det ren og skær skydes at kortet ikke får nok at leve af?
Det kunne fandme være dejligt :D

4

søndag, 9. januar 2005, 20:48

det kommer jo også an på hvor mange amperes din psu kan klare at levere, du har jo et fuldt oc'et system og alle delene bruger jo meget strøm, så en alm. psu som fulgte med kabinettet kan ikke klare det, se på OCZ eller Aspires :D

5

søndag, 9. januar 2005, 21:14

Kig under test programmer, der er en tråd om emnet.. Eller skriv til Nosfer@tu eller eXodus..

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

6

søndag, 9. januar 2005, 22:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
det kommer jo også an på hvor mange amperes din psu kan klare at levere, du har jo et fuldt oc'et system og alle delene bruger jo meget strøm, så en alm. psu som fulgte med kabinettet kan ikke klare det, se på OCZ eller Aspires :D

Jeg er ret sikker på at det ikke er min psu... Det er en Antec der leverer 24a på +12v, så det burde være alt rigeligt... Men self... Det kan da godt være :/

Er der et pålideligt program til at teste hva ens ralis ligger på i windows?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.