21

mandag, 3. januar 2005, 20:36

omg, det er installeret og genstartet som den bad om. Da den så starter op igen siger den "sorry, we didn't support this motherboard!"
OMG! 8o
Hvad fanden ska det nu betyde ;(

22

mandag, 3. januar 2005, 20:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af HrVig
omg, det er installeret og genstartet som den bad om. Da den så starter op igen siger den "sorry, we didn't support this motherboard!"
OMG! 8o
Hvad fanden ska det nu betyde ;(

Hmm underligt, den stod ellers under det bundkort jeg fandt :S

Nå, men så over til bios...

er der noget i bios der hedder frequency/voltage control?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (03.01.2005, 20:54)

23

tirsdag, 4. januar 2005, 13:53

nej det er der ikke. Der er en menu som hedder "power management" men der er kun noget med suspend tilstand og i den dur. Altså ikke noget af den anden slags overhovedet.
Jeg tror jeg skal bruge en program som kan noget.

24

tirsdag, 4. januar 2005, 16:32

Citeret

nej det er der ikke. Der er en menu som hedder "power management" men der er kun noget med suspend tilstand og i den dur. Altså ikke noget af den anden slags overhovedet.
Jeg tror jeg skal bruge en program som kan noget.

Ved desværre ikke hvad der skal til men prøv at henvende dig til folk med gigabyte bundkort, kan være der er nogle der ved noget...

Du er sikker på at der ikke er noget i bios hvor du kan ændre noget med oc?

25

tirsdag, 4. januar 2005, 18:37

tjekker lige bios en gang til.. :)
Hvis man evt. skulle ha nye bundkort hvilket er så godt at OC ?
Har soc 478 og vil gerne ha noget med sata og Pci express mulighed :)

26

tirsdag, 4. januar 2005, 21:54

Citeret

tjekker lige bios en gang til.. :)
Hvis man evt. skulle ha nye bundkort hvilket er så godt at OC ?
Har soc 478 og vil gerne ha noget med sata og Pci express mulighed :)

Ved ikke hva du skal have hvis der også skal pci-ekspress på, for det har jeg ikke set nogen steder sammen med s.478...

men jeg har et asus p4c800 deluxe, som fungerer helt perfekt!, tjek evt linket i min sig til prescott oc power 8)

27

onsdag, 5. januar 2005, 14:01

hmm, jeg ska da ha en 64bit intel når den kommer til Danmark :)
Er det muligt at købe et bundkort som passer til den og samtidig har PCIe? :)

28

torsdag, 6. januar 2005, 09:19

Citeret

har fundet det :]

tak prøver det lige men jeg overvejer stadig stærkt at købe det vandkøling. Ved I noget om om det er muligt at flytte rundt på den hvis den har vandkøling. Jeg tænker at hvis man bare sætter det ordenligt så sker der ikke noget. Tager jeg helt fejl eller?
OG kan det betale sig at investere i noget lidt dyrere?

Da jeg solgt mit Lian Li PC75 tog køberen det med hjem i toget. Vandkølingen var monteret under transporten, og han startede bare maskinen op da han kom hjem...

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

29

torsdag, 6. januar 2005, 13:11

Har også haft mit med til lan mange gange, og der har ikke været nogle problemer.

30

torsdag, 6. januar 2005, 14:38

det lyder sq godt drenge.
Jeg overvejer så at købe vandkøling. Lige i øjeblikket har jeg en prescott og et Ati 9200 med 256 ram.. Er det ikke lidt ærgeligt at købe det dyre til det? At købe en cpu køler til soc 478 er lidt grimt synes jeg... Den skal jo skiftes på et eller andet tidspunkt. Og det er der Intel64 kommer ind :) Hvornår kommer den ca. til Danmark?

31

torsdag, 6. januar 2005, 14:44

Citeret

Jeg overvejer så at købe vandkøling. Lige i øjeblikket har jeg en prescott og et Ati 9200 med 256 ram.. Er det ikke lidt ærgeligt at købe det dyre til det? At købe en cpu køler til soc 478 er lidt grimt synes jeg... Den skal jo skiftes på et eller andet tidspunkt. Og det er der Intel64 kommer ind :) Hvornår kommer den ca. til Danmark?

med et nyt grafikkort kommer du LANGT, med din nuværende maskine...

32

torsdag, 6. januar 2005, 15:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Citeret

Præcis, med et nyt gfx vil du virkelig ku se/mærke forskel. Og din Prescott kan klare sig et godt stykke tid endnu. Især hvis den render 4ghz+, ikk Try-this :)

33

torsdag, 6. januar 2005, 15:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon

Citeret

Citeret

Præcis, med et nyt gfx vil du virkelig ku se/mærke forskel. Og din Prescott kan klare sig et godt stykke tid endnu. Især hvis den render 4ghz+, ikk Try-this :)

Jo de 4ghz + er virklig nice hastighed :D

en skam jeg bare overhovedet ingen penge har for tiden, for trænger VIRKELIG til nyt gfx :(

34

fredag, 7. januar 2005, 10:51

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

en skam jeg bare overhovedet ingen penge har for tiden, for trænger VIRKELIG til nyt gfx :(

Du slap da ellers billigt over den Prescott fra mig :D

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

35

fredag, 7. januar 2005, 17:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Du slap da ellers billigt over den Prescott fra mig :D

Jep det var skam en fin byttehandel ;)

går det godt med din cpu?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.