Enten så lider din cpu under skod mem controller som faktisk er et meget kendt problem.
Ellers kan det tænkes at de ram simpelthen ikke er gode til det bundkort. Du kan jo evt. prøve at teste dem i et andet system. Hvis du evt. kender nogen som har nogle andre ram som kan køre høj FSB.
Oprindeligt indlæg af Freddie
Enten så lider din cpu under skod mem controller som faktisk er et meget kendt problem.
Ellers kan det tænkes at de ram simpelthen ikke er gode til det bundkort. Du kan jo evt. prøve at teste dem i et andet system. Hvis du evt. kender nogen som har nogle andre ram som kan køre høj FSB.
Ja jeg har en m8 hvis P4 kan køre nogle høje hastigheder, jeg vil lige tage dem med over til ham en dag.
Mine A-data fejler ikke noget, testede dem på min makkers P4 og der var der ingen problemer.
Jeg lånte hans KHX PC3500 med hjem (ikke TCCD). Nu kører jeg for første gang stabilt over 220FSB nemlig 225FSB 1:1 (2:1) 1T. Hvilket jeg ikke kunne med mine A-Data.
Så det er stadig lidt underlidt.
Jeg prøver om jeg ikke kan få fat i et sæt Crucial PC3200.
Jeg vender tilbage når jeg ved mere.
Oprindeligt indlæg af DEEF
Gælder det også selvom det er pakket ud osv?
Ved ikke om det er 14 dage nu, men jeg har en gang købt en forstærker, brugt den et par dag og afleveret den tilbage. Det skulle jeg bare gøre inden 8 dage, så var der ikke nogen probs...
EDIT: Jeg regner med at skulle køre en 3000+ op på et A8V i weekenden, måske vi kunne lave nogle tests med dine dele ved samme lejlighed...?
- Antec SOLO - GB Z68MA-D2H-B3 - i5-2500K - 16GB PC3-12800 - GB HD 7850 OC 2 GB - Samsung 840 Pro 256 GB - Corsair HX520W - Asus VK226H
Hey Deef...du må meget gerne melde tilbage, hvis du får testet dine dele i en anden computer, og finder kilden til fejlen. Jeg har nemlig også haft store problemer med RAM og mit Asus A8V. Jeg havde egentlig tænkt mig at købe et andet socket 939 board, men det kan hurtigt blive en dyr affære, hvis det nu ikke er boardet, men istedet for en dårlig memory controller. Så hvis du kan få problemet kredset ind, så er jeg meget nysgerrig efter at høre resultatet.
Jeg er iøvrigt ikke sikker på at du har hørt rigtigt ang. de 14 dages returret. Som jeg har forstået det må du gerne have brugt hardwaren. Produktet skal bare leveres tilbage i samme stand som du modtog det.
Oprindeligt indlæg af Kaz666
Hey Deef...du må meget gerne melde tilbage, hvis du får testet dine dele i en anden computer, og finder kilden til fejlen. Jeg har nemlig også haft store problemer med RAM og mit Asus A8V. Jeg havde egentlig tænkt mig at købe et andet socket 939 board, men det kan hurtigt blive en dyr affære, hvis det nu ikke er boardet, men istedet for en dårlig memory controller. Så hvis du kan få problemet kredset ind, så er jeg meget nysgerrig efter at høre resultatet.
Jeg er iøvrigt ikke sikker på at du har hørt rigtigt ang. de 14 dages returret. Som jeg har forstået det må du gerne have brugt hardwaren. Produktet skal bare leveres tilbage i samme stand som du modtog det.
Hejsa, jeg er ikke kommet videre endnu, men får stadig blå skærm i ny og næ. Dette er ved 200Mhz 1:1, og det sker med mere eller mindre alle RAM typer.
Jeg skal nok skrive i denne tråd når jeg er blevet klogere. Her sidst på måneden er der ikke råd til det helt store. Men tror jeg tager chancen med at købe et MSI.