Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg faldt lige over denne dejlige køler, og så tænkte jeg at sådan én kan jeg da ikke leve uden. Den vil også passe godt til min 7000cu
Men jeg ved ikke om den passer på mit pov 5900xt...
Umiddelbart tror jeg den passer, da den, formodentlig, skal monteres i de to huller i printet ligesom std køleren.
den ser alt for fed ud, men en nvsilencer5 er altså mere praktisk da den smider al den varme luft ud af kabinettet igen istedet for at hvirvle det rundt inden i...
Oprindeligt indlæg af Falsk
Spørgsmålet er om den fylder så meget at man ikke kan have noget i PCI soklerne
Jeg kan kun anbefale den A.C. Silencer Nv5, mit GT faldt fra 58*c Idle til 48*c hvilket er fantastisk og støjen der forsvandt, damn den er for COOL den Silencer, lige nu ligger mit GT og kører Ultra Speed og Idle er 52*c, jeg har valgt at benytte AS5 istedet for det medfølgene pasta sjov.
På mit Mobo er det kun PCI slottet lige under AGP der ikke kan benyttes...
Intel Core2Duo E8400
Asus P5E - Deluxe
Corsair XMS2 4GB PC6400CL4
XFX ATI Radeon 4890/1024gddr5 X2
Seagate 500gb / 32mb SATA2
OZC 850W
Scythe Ninja +
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT
NV Silencer er noget skidt fordi den ikke køler Mosfets'ene. Og når de ikke bliver det kommer de til at brænde sammen her om ikke så længe. Især når man clocker
det kræver kun en smule airflow i ens kabinet...og det har de fleste......min zalman 7000 på cpuen skaber vidst nok turbulens i sig selv.....og med en blæser der enten blæser kold luft ind fra siden eller fra bunden udover det, så er det rigeligt....
Ikke til mosfetsene på grafikkortet. Der er en grund til at der er en heatsink på den første række fra stikkene der ligger så den fanger luftstrømmen fra blæseren på standardkøleren. Har du slet ikke set hvad Devil_DK målte tempen på 6800 Ultras mosfets til?
Oprindeligt indlæg af Gom
Ikke til mosfetsene på grafikkortet. Der er en grund til at der er en heatsink på den første række fra stikkene der ligger så den fanger luftstrømmen fra blæseren på standardkøleren. Har du slet ikke set hvad Devil_DK målte tempen på 6800 Ultras mosfets til?
Kan du clocke Ultraet til 450Mhz? kan jeg med min Ultra standard køler Så skal jeg også helst kunne efter evt. indkøb af den basse her Og kunne vi ikke få nogle billeder af den på et 6800 Ultra? så vi kan se hvor tæt den sidder på og dermed hvor godt den køler mosfetsene
Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Gom" (14.12.2004, 11:18)