Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Green Error

Gæst

1

torsdag, 9. december 2004, 12:24

Hej alle sammen.
Jeg købte for et par år siden et G-force 2 (128mb)
For en af mine kammerater sagde at det var godt at clocke, nu er han flyttet og jeg har selvfølgelig fået problemer med at køre de nye spil (har ikke råd til et ordentligt kort) Jeg kender en anden der kan overclocke, men ville lige høre om kortet kan klare det? Jeg har mulighed for at købe et billigt vandkølesystem.

Mvh. G.E.

2

torsdag, 9. december 2004, 12:31

Der er ingen der kan svare dig på om det kan holde til det.
Der er ikke andet for at prøve sig frem stille og roligt,hæv med ca 5 mhz af gangen.Først find max på core og derefter på ram,brug et test program som 3DMark 01 til og se om der kommer fejl på skærmen.

Og du kan bruge denne reg fil som skal tilføjes i reg databasen,så kommer oc options frem i driveren.

Coolbits

3

torsdag, 9. december 2004, 12:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Green Error
Hej alle sammen.
For en af mine kammerater sagde at det var godt at clocke, nu er han flyttet og jeg har selvfølgelig fået problemer med at køre de nye spil (har ikke råd til et ordentligt kort) Jeg kender en anden der kan overclocke, men ville lige høre om kortet kan klare det? Jeg har mulighed for at købe et billigt vandkølesystem.

Mvh. G.E.

Selv om du kan clocke det, så er det nokikke ensbetydende med at du kan køre de nyere spil meget bedre..Vi snakker måske 3-5 frames extra max...Og det er ikke meget hvis kortet køre med 5 fps i Farcry i forvejen!

Du skal nok til at kigge på et nyt kort hvis du skal kunne køre nogle af de nye spil godt!

i7 3770k 4.8ghz delidded w/ULC - MSI Z77 mPower - Corsair H80i w/ 2xNB E-loop - Corsair 16 GB 1866mhz Cas9 - GTX 780 Bios v mod/AAEIII 7v 1215/7000 - Corsair RM1000 - Fractal Define R4 w/5 x Define R2 140mm fans - Samsung 840 pro 256 GB SSD - Seagate 3TB

Green Error

Gæst

4

torsdag, 9. december 2004, 12:42

Jeg kører ikke first person shooters, Jeg spiller udelukkende bilspil (nfsu2 for tiden :T) Det kører rimeligt, men jeg kunne godt tænke mig at kunne sætte lidt flere detaljer på.

5

torsdag, 9. december 2004, 12:54

Citeret

Jeg kører ikke first person shooters, Jeg spiller udelukkende bilspil (nfsu2 for tiden :T) Det kører rimeligt, men jeg kunne godt tænke mig at kunne sætte lidt flere detaljer på.

Du kan desværre ikke køre med flere detaljer med det gfx selvom du overclocker det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Icemann" (09.12.2004, 12:54)

6

torsdag, 9. december 2004, 15:16

håber ikke du har købt det kort for at køre nye spil
håber heller ikke du har givet ret meget for det.

næste gang du møder din ven så spark ham der hvor det gør rigtig ondt :))

du kan købe et kort som gf 4 4600 brugt til 400 ca
havde været et noget bedre bud.

7

torsdag, 9. december 2004, 21:45

eller det vilde ti4800SE som faktisk sparkede rigitig røv...

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

8

torsdag, 9. december 2004, 22:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
eller det vilde ti4800SE som faktisk sparkede rigitig røv...

det er da langsommere end 4600

9

fredag, 10. december 2004, 08:29

Citeret

Hej alle sammen.

Mvh. G.E.

Så vidt jeg ved kan ma ikke få GF 2 med 128 mb

er du sikker på det er et GF 2 ?(

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt klip fra The Equalizer ude

Et nyt klip fra The Equalizer
Læs Mere

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.