Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. november 2004, 21:13

Har overvejet køb af:

Leadtek GeForce 6800 GT 256MB DDR3 TV-Out/Dual DVI (PCI-Express)

Fra overclockers.uk http://www.overclockers.co.uk/acatalog/c…800_Series.html

Hvad er jeres erfaringer med flash af bios fra GT til ultra ? Hvad er det bios ændringen gør, ud over at hæve spændingen på GPU ? Giver det bedre resultater eller samme performance ?

Hvor henter man bios ?

Nyt AMD system - under konstruktion

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "OC Canterwood" (21.11.2004, 21:16)

2

søndag, 21. november 2004, 21:59

den løsner ram timings og giver lidt mere volt til dem...hvor meget reel effekt det giver er lidt usikekrt..ram kan oces mere men pga løsere timings taber de lidt i effekt igen jo....og medmindre dit GT er med 1.6 ns ram så kan du ikek få det helt som et ultra :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

søndag, 21. november 2004, 23:44

Jeg har flashet bios på mit kort - flashede dog ikke til Ultra...
Jeg backede min egen bios op, ændrede i den (gav 1.5 coreV), og flashede den nye, ændrede 6800GT bios ind..
Før kunne jeg OC 350@410 på core, nu kan jeg OC 350@450 eller 455... Ved ikke om 455 er stabilt..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Seneste tests og artikler

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.