Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

mandag, 15. november 2004, 14:47

Kan ikke tilbage flashe mit kort????

Jeg har flashed mit Leadtek 6800GT til et Ultra, men får problemer med at den fryser og skærmen får " mærkeligt " udseende, kun når jeg spiller.
Og vil derfor flashe det tilbage til GT , men det nægter den sgu ?????????????? 8o 8o 8o
Har endda gemt org bios og forsøgt med alverdens andre , men nej , både org program til Leadtek og i dos , stadig ikke .
Nogen der har en ide?????

PS: Skal lige sige , jeg kan godt lave en 3D Mark 2003 , men IKKE 2001 8o 8o 8o
Ved ikke om det er driver , er 61.76 jeg bruger , men brugte jeg også til mit Leadtek 5950 Ultra.
PSS: Må være grafikkort , da jeg har kørt på pc 2 , en test med mit Leadtek 5950 Ultra , samme driver og DX.
Uden problemer.

Så hvordan dælen flasher jeg tilbage når den nægter blankt????

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (15.11.2004, 15:06)

3

tirsdag, 16. november 2004, 16:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
PS: Hvad er AGP Fast Write????
Står i bios info på bundkort.

The_Unforgiven

Har du det slået til?
MacBook Pro 15" OS X Mountain Lion
PowerMac G4 Cube OS X Tiger
Stationær Windows 8 Pro
Server Windows Server 2012
Internet Yousee 50/5 Mbit
-----------------------------------
Website http://www.gruset.dk - WordPress
Website http://www.gruset.com - Drupal

4

tirsdag, 16. november 2004, 17:24

Ja er det fra standard.
Jeg har ikke rørt ved det.

Ang " backflash " , ligemeget , fik det ordnet , med et andet prog og en speciel commando i dos , så åd den bios.

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (16.11.2004, 17:24)

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement