Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 7. november 2004, 23:07

Så har jeg lige fikset mit seneste projekt op på min hjemmeside, det kan ses via dette link:

http://www.try-this.dk/projects.htm

... efterfulgt af et tryk på "projekt Isolering"

Ved godt mange af jer har set billederne før, men nu er det samlet og overskueligt, tilsat en smule tekst ;)

2

mandag, 8. november 2004, 00:39

hvor tyk er det rørisolering og kan det bøje meget mere end det der tror du?
altså med gaffa på så sprækken ikke hopper op ;)

3

mandag, 8. november 2004, 10:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af SlackeR
hvor tyk er det rørisolering og kan det bøje meget mere end det der tror du?
altså med gaffa på så sprækken ikke hopper op ;)

hmm... kan ikke ligehuske det, men ca 1 cm tyk tror jeg (kan lige tjekke når jeg kommer hjem). Men det kan bukkes noget mere end på mit billede ;)

Oprindeligt er det ikke sprækket og der skal meget til før det sprækker, grunden til det er sprækket er fordi det er noget jeg har haft brugt en gang før. Når jeg får et ordentligt grafikkort og sat delene ind i et kabinet så skal der ny isolering på slangerne som ikke er sprækket op, så jeg slipper for alt gaffatapen...

4

mandag, 8. november 2004, 11:07

Ser godt ud...

Jeg synes også at jeg havde set dem før...

5

mandag, 8. november 2004, 14:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af kio_liex
Ser godt ud...

Jeg synes også at jeg havde set dem før...

takker..

Har lige målt isoleringen om slangerne, 1,2cm tyk...

6

mandag, 8. november 2004, 20:09

takker.. hvor der det købt??
kunne godt gå hen og være sejt når man ikke kan købe armaflex i dk ;)

7

mandag, 8. november 2004, 20:46

Citeret

Er skaffet gennem min far, "enhver smed har det" siger min far... ;)

Men for lang tid siden lavede jeg lidt armaflex research for at finde en forhandler et sted, og efter først at have snakket med en hollænder (mener jeg det var), og derefter en tysker, kom jeg frem til at man kunne skaffe sig armaflex et sted i kolding... Kan desværre ikke huske hvor og hvem det var :(

8

mandag, 8. november 2004, 20:52

jeg har ikke brug for noget lige pt - men det du har der ligner da et ok alternativ. skal lige prøves hvis jeg når så langt.
modsat dig ender mine projekter nemlig ofte med at de ligger og samler støv ;)

9

mandag, 8. november 2004, 21:06

Citeret

jeg har ikke brug for noget lige pt - men det du har der ligner da et ok alternativ. skal lige prøves hvis jeg når så langt.

He he, gør mine også tit, men nogle gange så skal der sq ske et eller andet og det blev isolering denne gang, efter min waterchiller ikke har været i brug siden engang før sommerferien, og nu går der nok et godt stykke tid inden jeg kommer videre for nu er der lige et kørekort der skal tages....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (08.11.2004, 21:06)

10

mandag, 8. november 2004, 21:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Citeret

He he, gør mine også tit, men nogle gange så skal der sq ske et eller andet og det blev isolering denne gang, efter min waterchiller ikke har været i brug siden engang før sommerferien, og nu går der nok et godt stykke tid inden jeg kommer videre for nu er der lige et kørekort der skal tages....

hehe ja det er jeg også i gang med, og så er der afleveringer osv, man kommer sgu ikke videre, arbejde i weekenderne og når jeg endelig har fri skal der sgu slappes af ;)
jeg håber lidt at få gang i et projekt der involverer noget kobber og en kompressor, og det kunne da godt tænkes jeg fik brug for det her ;)
jeg fik lige en lille kompressor i dag, ved ikke helt om den er kraftig nok til cpu..

11

mandag, 8. november 2004, 22:24

Citeret

Citeret

Citeret

hehe ja det er jeg også i gang med, og så er der afleveringer osv, man kommer sgu ikke videre, arbejde i weekenderne og når jeg endelig har fri skal der sgu slappes af ;)
jeg håber lidt at få gang i et projekt der involverer noget kobber og en kompressor, og det kunne da godt tænkes jeg fik brug for det her ;)
jeg fik lige en lille kompressor i dag, ved ikke helt om den er kraftig nok til cpu..

uanset om du kommer igang med det eller ej så vil jeg da sige held og lykke med det, skal nok bli godt :D

12

mandag, 8. november 2004, 23:02

da ikke hvis jeg ikke kommer i gang :roller: :D

13

tirsdag, 9. november 2004, 11:53

Citeret

da ikke hvis jeg ikke kommer i gang :roller: :D

ja okay, kom lidt forkert ud.. når du engang får gang i projektet så held og lykke med det ;) :D

14

tirsdag, 9. november 2004, 16:59

Citeret

Kan også købes i ethvert byggemarked. Koster 10-20 kr/m, hvis jeg husker rigtigt.

Ud over overclocking og VVS-installationer er det forresten også fint til cykelholdere til biler.

-

15

tirsdag, 9. november 2004, 20:37

Du kan godt købe armaflex i danmark. Jeg er uddannet Isolatør og vi bruger det jævnligt. Vi køber vores armaflex hos Brødrene Bentsen.

Citeret

Core i5-4690K, Vandkølet+ ASUS Maximus VII Hero

4x4 GB Corsair memory
EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked+ ACX 2.0+ Vandkølet

Creative X-Fi

16

tirsdag, 9. november 2004, 20:39

Jeg kan evt forhøre mig i vores firma om i kan købe noget armaflex til en fornuftig pris:D bare nævn hvilken diameter det skal være i og tykkelsen.

Citeret

Citeret

Men for lang tid siden lavede jeg lidt armaflex research for at finde en forhandler et sted, og efter først at have snakket med en hollænder (mener jeg det var), og derefter en tysker, kom jeg frem til at man kunne skaffe sig armaflex et sted i kolding... Kan desværre ikke huske hvor og hvem det var :(

Core i5-4690K, Vandkølet+ ASUS Maximus VII Hero

4x4 GB Corsair memory
EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked+ ACX 2.0+ Vandkølet

Creative X-Fi

17

tirsdag, 9. november 2004, 21:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Switz
Jeg kan evt forhøre mig i vores firma om i kan købe noget armaflex til en fornuftig pris:D bare nævn hvilken diameter det skal være i og tykkelsen.

Citeret

Citeret

Jeg husker dig lige.. men som sagt er der ikke behov for noget lige nu da jeg skal have et system at isolere først, og der vil det nok være en ide at vide hvor store diverse ting er ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.