Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 12. september 2004, 17:38

Hej alle

Jeg har købt en Vapochill PE, og skal til og samle den. Nu står jeg bare i et dilemma. De små møtrikke som spænder den sorte firkantede bøjle fast på bundkortet, er totalt færdige i gevindet.

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe et nyt sæt, evt en ny monteringsbøjle med tilhørende skruer?

Det er lidt trist når kompressoren bare står og glor, når man ved hvad den kommer til at lave *G* :))

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Garfield" (12.09.2004, 19:05)

2

søndag, 12. september 2004, 20:17

skriv en mail til asetek?

3

søndag, 12. september 2004, 20:34

ville nu være lettere hvis der var en I-Net forhandler ;) men ser lige på det ;)

4

søndag, 12. september 2004, 23:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Garfield
ville nu være lettere hvis der var en I-Net forhandler ;) men ser lige på det ;)

aseteks webshop har måske, men jeg tror det er bedre at skrive.. de kan jo dansk og alt muligt ;)
og man ved aldrig, de kunne måske finde på at sende det gratis :))

5

mandag, 13. september 2004, 00:58

ja de plejer at være ret flinke når det bare er sådan en lille ting man mangler...

jeg har et sæt i overskud du kan købe billigt hvis de ikke er til at snakke med deroppe...

msn: dzeroe@hotmail.com

"jeg er altid sådan, lidt træt"

6

mandag, 13. september 2004, 16:23

roger that... du er tilføjet ;) hvad ska du ha for dem?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.