Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 11. september 2004, 10:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af mdj

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cedde

Citeret

Er der ikke en af jer der kan svare mig på om en 92 mm papst er ok til jobbet?

Og om der skal købes noget som slutter tæt mellem blæser og kabinet?

Ville personligt ikke selv købe Pabst...

Blæserne er måske meget lydløse, men IMO så flytter de slet ikke så meget luft som jeg gerne vil have sådan nogle dyre blæsere burde gøre...

Ville købe nogle der kan flytte en ordentlig røvfuld luft, og så smide dem på en blæserstyring... (som jeg selv har gjort)... :))

Hvad vil du så foreslå af blæsere der kan flytte en røvfuld luft :)

Synes selv det er lidt svært at anbefale blæsere til folk, da der jo vidt forskellige prioriteringer...

Men søg lidt rundt omkring, efter nogle blæsere der har en høj ydelse, mens støjen er rimelig... Så kan du nemlig overleve med dem på fuld skrue, mens du ikke kan høre dem når de kører på 5v fra blæserstyringen..

Bruger selv denne her kombination:
En røvfuld af dem her...[URL]
[URL]http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=CMLEDF80BL[/URL][/URL]

Og sådan en her til at styre dem med... http://www.studiedata.dk/productitem.asp…&Fane=COLD,COBL

22

lørdag, 11. september 2004, 11:09

Jeg har lige købt dette kabinet, så udskiftning af det sker ikke lige forløbigt :)

Men jeg siger tak for de gode råd, jeg tror jeg hopper ind i studiedata´s butik på mandag, så jeg kan se tingene irl. :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

23

søndag, 12. september 2004, 15:34

du kunne også lige tjekke blæserne fra noiseblocker synes selv de er ret fede...

www.vcore.dk

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

24

søndag, 12. september 2004, 15:39

Citeret

Men jeg siger tak for de gode råd, jeg tror jeg hopper ind i studiedata´s butik på mandag, så jeg kan se tingene irl. :)

Hvis du aldrig har været inde hos StudieData før, så forbered dig på at blive overrasket ... *G* ... Rigtigt skummelt sted... Sådan lager-salg med et giga-lille lokale hvor der står udvalgt få varer som generalt er kabinetter ... Fandme mindre end mit køkken næsten. *G* :boxed: ... Men så beder man dem jo bare om at hente de ting frem fra bag forhænget til lageret som man vil se på ... :))

Og husk lige at kigge GODT på vejvisningen for det ligger inde i en baggård... nede i bunden ... inde i en bygning ... bagerst i gangen ... en diskret dør hvor der ikke står det helt store. ... Meget godt gemt væk. *G* :))

25

søndag, 12. september 2004, 15:43

Hehe, jeg har været inde på deres HP og se vejvisningen med billeder, det er da rigtigt nok gemt godt af vejen inde bagved :)

Jeg ville lige høre jer, en god 120 mm blæser som ligger på omkring 20 Db og så en fanadapter 80-120 mm og måske en resonansdæmper, lyder det som en ok plan?

Intel 320 128Gb SSD
My flickr

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Malk" (12.09.2004, 15:44)

26

søndag, 12. september 2004, 15:53

Citeret

Hehe, jeg har været inde på deres HP og se vejvisningen med billeder, det er da rigtigt nok gemt godt af vejen inde bagved :)

Ja, det er uden tvivl danmarks mest skumle shop ... Man føler sig næsten som om det er en hæler-shop der sælger ting og sager ud fra ladet på en lastbil imens de holder udkig efter panserne. *G* :))

Citeret

Jeg ville lige høre jer, en god 120 mm blæser som ligger på omkring 20 Db og så en fanadapter 80-120 mm og måske en resonansdæmper, lyder det som en ok plan?

Handler ikke selv 120mm blæsere hos StudieData ... Har handlet de TT Thunderblades LED blæsere jeg bruger nu hos SHG da StudieData desværre ikke har dem. Dem er jeg godt tilfreds med når man snakker ydelse, men nu er de også forbundet til min fan-controler... Ved 12 volt støjer de jo ... Men yder så også godt ... Men fortrækker at køre mine 120mm ved ca. 6-7 volt.... Det er kun min 92mm som får lov til at køre ved lidt mere ... :))

Men har dog tænkt på at se om jeg ikk kunne finde en 120mm ALU-blæser et sted til kabinettet ... Ville jo nok se fint ud. Bare for at prøve noget nyt... :))

Skal ind til studiedata en af dagene for at bytte en LianLi kort-læser til den RIGTIGE farve ( :boxed: ) ... Da de kom til at give mig den forkerte da jeg var inde og monster-shoppe hos dem. Så havde jeg tænkt mig at kigge lidt på den Titan 120mm ALU de har ... Har ikke lige kigget specs på den endnu dog ...

27

søndag, 12. september 2004, 22:51

36 Db er det ikke rimeligt meget?

Hvis du skulle købe èn blæser til dit kabinet til at suge luft ud af bagsiden og havde hullerne til en 80mm hvad ville du så købe?

En 120 mm og en fanadapter eller?

Det jeg spørger om er: hvis du var i mit sted hvad ville du så købe :)

Intel 320 128Gb SSD
My flickr

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.