Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 7. september 2004, 18:47

jeg har lige smidt en thermaltake TR2-M3 på min søster computer da den blev meget varm og kørte ustabilt med standard køleren. Nu kan jeg kun lige nå at komme ind i bios før den fryser, hvis jeg er rigtigt heldig kan jeg lige nå at se temperaturen.... starter som regel på 55 og inder der går 2 sek så er den 75 grader varm og så fryser den.

det er en athlon 1500+ socket A

jeg er ret sikker på at den sider rigtigt, den sider ik løst og virker som om den sider godt.

nogle ideer til hvad der kunne være galt?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Killer-Bee" (07.09.2004, 18:48)

2

tirsdag, 7. september 2004, 19:19

ik nogle der kan hjælpe?

3

tirsdag, 7. september 2004, 19:29

er du sikker på at du har lave det som du skal

// IseeYou \\

4

tirsdag, 7. september 2004, 19:31

den sidder forkert eller med forkert påførsel kølepasta. det vil jeg sætte en 50er på.
og jeg vil tro du ikke har været opmærksom på trinnet på socket i forhold til hakket i køleren ;)

5

tirsdag, 7. september 2004, 19:34

rart at høre, det må jeg lige tjekke når jeg har spist, men det sider "kølepaste" på heatspreaderen fra starten så det er ik påført forkert. jeg vender stærk tilbage

6

tirsdag, 7. september 2004, 19:39

vendt køleren forkert.......... ;)

CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

7

tirsdag, 7. september 2004, 20:00

Du har måske glemt at at sætte blæserstikket i "CPU-FAN" stikket på mortherboardet, var da en mulighed :D

8

tirsdag, 7. september 2004, 20:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af SlackeR
den sidder forkert eller med forkert påførsel kølepasta. det vil jeg sætte en 50er på.
og jeg vil tro du ikke har været opmærksom på trinnet på socket i forhold til hakket i køleren ;)

yep det var problemet den måtte kun vende en bestemt vej, selvom der ikke var nogle problemer med at sætte den "forkert" på.

tak for det :O

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.