Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.
- 1
- 2
Arctic Cooling har taget røven på os. Ifølge dem passer deres NV Silencer 5 på 6800 GT/Ultra. Men når man monterer den på Ultra sidder dobbeltslotten ivejen for luftudtagningen. Jeg blev nødt til at fatte en nedstryger og save dobbeltmonteringen over i to... belastende... men nu kører og køler den fint nok. Og er væsentligt meget mere stille...
hmm... det lyder da ikke helt godt. Jeg havde ellers set frem til denne køler! Hvordan ser det ellers ud med temperaturen efter den er blevet monteret?
Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
4Gb Corsair PC8500
Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI
Asus P5W64 PRO
XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
4Gb Corsair PC8500
Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI
Citeret
Oprindeligt indlæg af Gom
Arctic Cooling har taget røven på os. Ifølge dem passer deres NV Silencer 5 på 6800 GT/Ultra. Men når man monterer den på Ultra sidder dobbeltslotten ivejen for luftudtagningen. Jeg blev nødt til at fatte en nedstryger og save dobbeltmonteringen over i to... belastende... men nu kører og køler den fint nok. Og er væsentligt meget mere stille...
Hvor har du købt din henne??
Citeret
Oprindeligt indlæg af hestenhenning
Nu kender jeg ikke producenten af dit kort, men kunne det ikk være dem, som ikke har overholdt de fælles mål og dimensioner, som er fastsat, hvis der er sådan nogle regler???
Ligesom der er ang. transisstor omkring CPU'erne....
/Thomas
efter som alle 6800u kort er laver ens på nær leadtek´s så er det nok mere arctic cooling der ikke lige har tænkt sig om
Er et totalt Refference nVidia Point of View 6800 Ultra. Har standard bagpladen på der dækker for to slots. Problemet er at Arctic Coolings køler blæser ud der hvor der er dækket for nr. 2 slot. Altså er luftudgangen spærret på et normalt Ultra hvis man monterer køleren. Tempen er ca. den samme efter installation, men lydneavouet er markant lavere
Citeret
Deusden har blæseren en voldsomt irriterende lyd der lyder lidt som en summen fra en motor. Den er ikke SÅ slem og går i sig selv efter lidt tid. Men DAMN hvor jeg glæder mig til Zalman kommer med noget kram til det her kort. Arctic Cooling har ihvertfald skuffet mig. Grumt
den nye blå zalman kan monteres på 6800u
vil dog ikke anbefale den hvis du vil oc kortet
Citeret
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
Citeret
Oprindeligt indlæg af hestenhenning
Nu kender jeg ikke producenten af dit kort, men kunne det ikk være dem, som ikke har overholdt de fælles mål og dimensioner, som er fastsat, hvis der er sådan nogle regler???
Ligesom der er ang. transisstor omkring CPU'erne....
/Thomas
efter som alle 6800u kort er laver ens på nær leadtek´s så er det nok mere arctic cooling der ikke lige har tænkt sig om
Hvad er det der er anderledes på leadtek´s kort i forhold til de andre??
Citeret
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
Citeret
Deusden har blæseren en voldsomt irriterende lyd der lyder lidt som en summen fra en motor. Den er ikke SÅ slem og går i sig selv efter lidt tid. Men DAMN hvor jeg glæder mig til Zalman kommer med noget kram til det her kort. Arctic Cooling har ihvertfald skuffet mig. Grumt
den nye blå zalman kan monteres på 6800u
vil dog ikke anbefale den hvis du vil oc kortet
Hvorfor duer den ikke til at clocke 6800u kort med?
Med dual heatpipe´s og en 80mm på skulle jeg da mene at der er køling nok eller hvad?
Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr
Citeret
Er et totalt Refference nVidia Point of View 6800 Ultra. Har standard bagpladen på der dækker for to slots. Problemet er at Arctic Coolings køler blæser ud der hvor der er dækket for nr. 2 slot. Altså er luftudgangen spærret på et normalt Ultra hvis man monterer køleren. Tempen er ca. den samme efter installation, men lydneavouet er markant lavere
Køler den også rammene, syns du temp. er højere end med den alm. køler eller er den laver, er der hastigheds regulering på køleren...

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT
- 1
- 2
Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE