Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 1. september 2013, 11:44

Hej.

jeg går og overvejer at vandkøle min computer men har lidt svært ved at finde ud af om fuldcoveret til AMD HD 7970. passer på mit grafikkort for jeg har hørt at det er ikke alle der følger AMD reference design er der nogen der ved om mit følger det. jeg har Club 3D Radeon PCI-E HD 7970 3GB DDR5 DVI/HDMI/DP

Mange tak på forhånd

2

søndag, 1. september 2013, 21:22

du skal komme med noget mere info om kortet club 3d laver mange forskellige 7970 kort.
det eneste kort som club 3d har lavet som ikke følger amd´s referance er deres royal queen (mener jeg
)

3

tirsdag, 3. september 2013, 20:05

det jeg har skrevet er det eneste jeg ved om det men hvad jeg kan se så er det ikke royal queen jeg har for min har kun en blæser på der sidder ude i siden.

den ligner den her den jeg har i min

( det er den her jeg har )

nitram6233 har vedhæftet følgende billeder:
  • download.jpg
  • foto.JPG

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "nitram6233" (03.09.2013, 20:24) med følgende begrundelse: jeg fik billedet ned i rigtig størelse

4

tirsdag, 3. september 2013, 23:17

så følger dit kort amd´s referance design:)

5

onsdag, 4. september 2013, 11:24

ok mange tak for de hurtige svar :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.