Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 13. maj 2012, 16:14

Hey Tweaker

jeg har købt en FX-6200 CPU til AM3+ Socket, men må nok indrømme at den std køler, den larmer for meget til min smag, så jeg tænkte at i sikkert har en rigtig god løsning :)

Pt har jeg kigget lidt inde på komplett.dk for at se om jeg kunne finde en til en billig pris. De har et godt udvalg, men hvis man kigger efter, kan jeg se at min CPU ikke er under combalitet, så hvor skal jeg skal kigge efter en henne?

Håber i kan hjælpe :)

ASRock 990FX Extreme3 Motherboard

FX-6200 3.8 GHz CPU

2

søndag, 13. maj 2012, 16:18

hvis du ik har noget imod vand så tag da en Antech Kühler 620 koster kun 429kr hos komplett.dk: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=638849

3

søndag, 13. maj 2012, 16:21

Må nok indrømme har aldrig rodet med vandkøling. og min cpu skal nu heller ikke oc´s på noget tidspunkt, men ellers tak for forslaget, vil da over veje det :)

4

mandag, 14. maj 2012, 00:40

Denne her er super. kan slet ikke høre den + god køling.
Bruger den i mit mediacenter.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=636372

5

mandag, 14. maj 2012, 14:47

Når vi snakker prisbillig køler med god performance, er det svært at komme udenom Cooler masters Hyper 212: LINK

Et alternativ kunne også være Arctic coolings freezer 13, som også er en fornuftig køler til pengene.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Seneste tests og artikler

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere

0

Fractal Design Integra M - 750 Watt

Du husker måske sidste gang vi
Læs Mere

3

AMD Radeon R9 Gamer Series 2400 MHz DDR3

For noget tid siden modtog vi
Læs Mere

3

NZXT S340 Midi Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

3

Bay Trail mini PC

Med lanceringen af Intel’s Ato
Læs Mere

5

Mercedes G Class Edition 35 præsenteret

Leder du efter noget at bruge
Læs Mere

0

Oppo VR Headset på trapperne

Nyt spændende produkt fra Oppo
Læs Mere

0

Nyt Cooler Master CM Storm Suppressor Gaming Keyboard

Cooler Master er klar med dere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.