|
 |
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.
Indsend nyhed
|
|
|
| |
CPU og GPU køler
Hej
Jeg skal have mig noget vandkøling til min GPU og CPU det skulle kun klare og blive flytte højst 3 gang i måneden for jeg tar tit til lan. men der er nogle der siger at ens computer bliver pisse tung passer det??.
Hvad kan i forslå mig??
I5 2500K
GTX 560 Ti
Mvh weide
samlet kit
samle selv
og hvilket budget?
http://www.coolerkit.dk/
XSPC Rasa 750 RS240 WaterCooling Kit 1450 kr.
EK - FC560 GTX - Acetal+Nickel 700 kr.
EK - Œ" BSPP (G1/4) - œ" (12mm) - High Flow *4 80 kr.
HW-Labs Black Ice - GTS Lite 120 - Black 235 kr.
i alt 2.464,65 DKK
okay tak
Ville holde mig fra vand hvis jeg skulle flytte på min computer 3 gange om måneden. en lille fejl så kan du godt kigge efter er ny computer. Det er derfor man har et LAN rig og en vandkølet computer man ikke flytter på.
HADER at sige det. men til dit forbrug ville jeg købe et H100 fra corsari. chancen for at der sker noget med sådan en er meget mindre.
OKay tak
Men kan man ikke stripse slangerne ordentlig fast efter alt sidder som det skal??
hvad mener du med at stripse dem fast?
Altså tag en strips og stripse den fast om filteret og slangen??
ved godt at de skriver at det ikke er ledende men lidt fysik og lidt selvstendigt tænkning modbeviser det. selvføllig er det ledende.
Altså tag en strips og stripse den fast om filteret og slangen??
Hvis du har monteret dine fittings korrekt burde der ikke gå noget galt, men man kan jo aldrig været 100% sikker. Har selv haft et uheld hvor radiatoren var utæt og bundkort + gfx blev blev fyldt med kølevæske, men brugte en ikke ledende væske og det hele kører stadig perfekt.
Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70
Tror du ikke bare det var held??
men vis det sker betaler coolerkit vel det der er gået i stykker?? fordi det jo var deres radiator der var gået i stykker??
held? da ikke hvis det ikke kan lede strøm...
Men det gik jo ikke i stykker
"Men det gik jo ikke i stykker" jeg tror ikke helt jeg forstår dig, det kølervand han havde kunne ikke lede strøm, så hvad skulle der kunne ske?
Når hovsa  Min fejl.
En H100 køler sådan en 2500k ide 30. og prime95 test kommer den på max 45. Så vil da mene der er meget at kunne OC med hvis du vil det. Hvis det var mig vil jeg droppe vandkøling. så heller få et bedre grafikkort.
vil det give mere ydelse tror du??
|
|
|