Det med overvolt med LLC er en kendt "fejl" på vores bundkort, så der er ikke så meget at gøre andet at finde ud af hvilken måde man helst vil omgås det.
Jeg er rimelig sikker på, at jeg har disablet alle LLC, men start da endelig med den på CPU og så smæk volten noget højere op. Så kan du evt. slå den fra på NB/CPU, hvis du stadig render panden mod muren.
Jeg har hævet volten på alle de andre settings, eller i hvert fald indstillet manuelt. Hvis du laver en googlesearch, så kan du finde en masse forskellige guides og indstillingsmuligheder. Bare husk at det ikke er ens for alle systemer da alle chips er forskellige, men fælles for 1090t er dog at stort set alle kan rende 4ghz næsten eller 100% stabilt.
Min vcore ligger mellem 1.437-1.465 afhængigt af idle/load, men kan ikke huske den præcise indstilling i BIOS. Det er bare at smide volten op et lille stykke ad gangen til du kan køre prime nogenlunde stabilt og så kan du begynde at kigge på de resterende settings.
Der er så mange settings på det bundkort, at jeg selv er inde og ændre på noget nyt, fordi det viser sig at nogen ikke var indstillet helt så alle spil/programmer kan klare sig hele vejen igennem - hvorimod mit gamle kun havde halvdelen af de settings.
Så det bedste råd er
1: Google det
2: Trial and error
3: Start forfra med 1
Edit: Se evt. denne video (har ikke selv set den):
http://www.youtube.com/watch?v=mlblC1RlKbk