Oprindeligt indlæg af Aka_-J-
Fuck en latterlig konkurrence!
Jeg er simpelthen nødt til at komme med det her sure opstød!
Jeg fatter simpelthen ikke at hvis man i forvejen har den vildeste maskine til 20k+ at man så den vej igennem har mulighed for at vinde. Det er jo i forvejen et fåtal af mennesker der har så dyrt udstyr medmindre de har brugt deres konfirmations penge eller fået skidtet betalt af daddy.
Hvad med at have satset på det bredere publikum, så os almindelige mennesker med en "normal" spand ville kunne være med? Eller evt. almindelige detalgere til Beep. Det ville alt andet lige skaffe noget mere PR for siden her blandt den generelle befolkning - og ikke kun henvende sig til de typer der i forvejen sidder og pendler imellem OCTDK, Tweak, HWT og HOL.
Og lad mig så wine i fred over at jeg har en skodspand og derfor ikke har mulighed for at vinde! - OUT!
Sådan er det ofte i konkurrencer. Hav det bedste (ikke nødvendigvis dyreste, men sådan er det for det meste) og vind.

Et ræs; hav den hurtigste og mest tunede bil (brugt flest penge på).
Men kan godt se hvad du mener. Der burde være flere konkurrencer og så med forskellige kategorier i stedet for bare "den hurtigste computer".