1

tirsdag, 25. oktober 2011, 20:15

jeg skal have sat disse: http://imageshack.us/g/842/img1129up.jpg/ dele i min min computer.

nogen der har en god ide til hvor dan jeg skal sætte det sammen?

har en 2500k og 4*120mm blæsere udover dem på billederne.

corsair carbide 400R

noget jeg har glemt at fortælle?

2

onsdag, 26. oktober 2011, 14:34

Efter at have nærstuderet carbide 400R (takket være din anbefaling :) ) skal jeg sige at kabinettet primært er lavet til corsairs egne vandkølersæt. Toppen er lavet til at et H100 kan passe som smurt, men hvis du har høje MOSFET kølere og RAM sockets sidder højt på dit MB, kan der opstå problemer med tykkere radiatorer end H100s

Hvis dit GFX er kort nok, kan du alternativt placere din dobbelt rad nede ved harddiskene eller lave lidt mods, så rad sidder udenpå på toppen.

Den lille radiator kan måske sidde bagi på exhaust, men det er svært at bedømme på øjemål...

Jeg tror i det hele taget du skal lege lidt med det (brug evt. papskabeloner) og se om det passer ind.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

onsdag, 26. oktober 2011, 17:15

det var også planen at jeg ville sætte den ved mine hdd's men blæserne rammer næsten bunden, og så skal den der kant til fittings jo også være der, så der er ikke nok plads:(

men jeg skal have købt mig noget nyt slange såden at jeg kan sætte min radiator over mit kabi:), lige nu sidder blæserne over mit kabi :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.