1

onsdag, 29. december 2010, 01:44

Hey drenge, har anskaffet mig et 6870, skal lige høre hvad mulighederne er... skal man overclocke med stock cooler og hvad er max temps? - ville det være et godt alternativ at finde en god VGA køler, f.eks. en Zalman, og skal man flashe en GPU BIOS. Jeg leder kun efter god performance, men hader når kortne larmer.. Jeg har også et 5770 og et 4850 liggende, nu spørger jeg nok dumt, men er det muligt at smide både et 6870 og et 5770 i? - Så kunne det ene bruges til en anden skærm med andre formål? - ville være dejligt med noget hjælp der! - Tak på forhånd

Broadway14

2

onsdag, 29. december 2010, 10:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Broadway14
Hey drenge, har anskaffet mig et 6870, skal lige høre hvad mulighederne er... skal man overclocke med stock cooler og hvad er max temps? - ville det være et godt alternativ at finde en god VGA køler, f.eks. en Zalman, og skal man flashe en GPU BIOS. Jeg leder kun efter god performance, men hader når kortne larmer.. Jeg har også et 5770 og et 4850 liggende, nu spørger jeg nok dumt, men er det muligt at smide både et 6870 og et 5770 i? - Så kunne det ene bruges til en anden skærm med andre formål? - ville være dejligt med noget hjælp der! - Tak på forhånd

Broadway14

Start med at læse nogle reviews af dit kort. Så finder du ud det med temperaturene.
Normalt er standarkøleren fin nok, men hvis den larmer har Zalman nogle gode alternativer. Det har Coolerkit.dk også.
Med mindre du virkelig ved hvad du laver, så ville jeg udgå at flashe BIOS på et grafikkort - selvom det vidst er blevet nemmere med årene.
Du kan sagtens sætte et grafikkort mere i, men der er ingen grund til det. Dit 6870 understøtter flere skærme.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.