Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 3. juli 2010, 15:01

har lige hentet et Asus EAH5770 CuCore 1GB men den nægter 1ghz på coren selv ved 1.350v i MSI Afterburner, men ved 1.274v vil den godt køre 999mhz på coren uden problemer uden crash el. noget i den dur :crazyeyes:

sætter jeg den til 1000mhz/1GHZ på coren får jeg bare det:

kortet blir lige pt. omkring 70~72°C ved fuld load, er det fordi den blir forvarm og evt. ska ha en bedre køler den ik gider 1GHZ på coren el. er det bare kortet som ik kan mere?

fordi jeg synes at 1mhz umidbart ik er det store, men selv ved hvis jeg sækker 0.076v mere så den får 1.350v vil den stadig ik, så hvad kan det lige være?

hele mit system er samlet i et Cooler-Master CM690II Advanced kabinet med alle original blæsere i plus en ekstra 120mm i siden ved mit HD5770 & 8800GT (Cuda/PhysX/h264/x264 Only).

Tjek resten af mit System i dit signature hvis i can læse det :$

2

lørdag, 3. juli 2010, 19:08

Puma

Det ved du jo godt inderst inde, hver GPU er unik og én Mhz kan være forskellen mellem at have et stabilt system eller ikke, vil dog ændre sig med tiden, når skidtet bliver slidt, så bliver den ustabil over tid.

Du har jo sat dig for hvad du vil nå, men det er åbenbart ikke muligt med det som du har nu, så skide da være med den ene Mhz, det gør jo ingenting for dig ;).

Jeg har osse set dine posts om et kort som kan tåle at få en tur i afterburner med volt, men der snakker vi altså meget små tolerancer ellers brænder kortet af, sådan er det bare, kan den ikke længere, så er det bare sådan uden voltmod, og så skal du have fat i helt andre folk, som kan lave det for dig.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

lørdag, 3. juli 2010, 20:04

ved jeg skam godt de er, unik hver gpu som blir smidt ud synes bare det er lidt underligt/sjovt den ik vil 1000mhz når den godt vil 999mhz :crazyeyes:

vil ik igang med hardmod af kort slet ik min stil :razz:

4

lørdag, 3. juli 2010, 20:27

har du prøvet at hoppe 1GHz over og så sætte den til f.eks. 1010MHz i stedet, oc er nogle gange meget mystisk

5

lørdag, 3. juli 2010, 20:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cyclups
har du prøvet at hoppe 1GHz over og så sætte den til f.eks. 1010MHz i stedet, oc er nogle gange meget mystisk

nope har ik rigtig haft tid til at teste ^^;

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.