Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 3. juli 2010, 13:12

Hej Tweak!

Min nuværende computers kabinet er ret meget i stykke, og den er generelt ikke særlig godt kølet. Normalt er det ikke et problem, men i disse meget varme dage, ligger temperaturene konstant oppe i den høje ende.

Er der nogen fif der kan hjælpe mig med at få den kølet, bare et par grader?
Jeg gider ikke til at investere i ekstra køling, da jeg alligevel er ved at bygge en ny PC.

På forhånd tak for hjælpen,

/Gehenna

Har mere end jeg har råd til.

2

lørdag, 3. juli 2010, 13:22

Nemmeste vil være, når du ikke vil investere i flere blæsere, hiv siderne af den så der kun er rammen tilbage. Bliver det ved med at være glat, har du selv eller far/mor ikke sådan en vifte som du kan sætte til at blæse ind på din hardware ?.

Ja for søren kom osse lige til at se min temperatur et steget 3 grader i maskinen siden imorges, nu nærmer den sig 44 på selve systemet og GFX ligger på 50 i idele.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ebo" (03.07.2010, 13:25)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.