Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 2. juli 2010, 13:31

Hejsa.

Jeg sidder ved en gammel spand af en pc og tænkte jeg ville prøve at overclocke den for at få lidt mere ud af den indtil jeg køber en ny. jeg startede med grafikkortet, et club3d 7600 GT, AGP . Det er første gange jeg OCer og jeg synes det er lidt sært at jeg har skruet core clock op fra 560 MHz til 660 MHz uden at kortet bliver ustabilt. De test og så videre jeg har fundet af kortet kommer det ikke ret meget over 610 MHz. Temperaturen er godt nok steget 5 grader til 59 grader under load, men det lyder jo ikke vildt. Jeg har eftermonteret en NQ-3851A. Mit spørsgmål er om jeg bare kan fortsætte med at skrue op indtil det bliver ustabilt eller jeg skal "nøjes" med 100 MHz ekstra.

Hilsen Lauge

PC: Gammelt bras og gøgl, der i det mindste er lydløst.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.