Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 1. juli 2010, 23:11

Jeg er i gang med at hjælpe en ven med at købe ny CPU køler, og han har forelsket sig i denne CPU vandkøler fra Corsair:

Corsair H50 Hydro Series CPU Køler
https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=502731

Men vi er begge i tvivl om den er nok i sig selv? Eller om den skal kobles på et allerede eksisterende vandkølings system? Vi er begge kæmpe vandkølings noobs.

På forhånd tak for hjælpen,

/Gehenna

NB: Er lidt i tvivl om tråden hører hjemme her, eller under 'Hardware', så please lad være med at flamé mig for det. :b

Har mere end jeg har råd til.

kasper1233

Gæst

2

torsdag, 1. juli 2010, 23:15

Det er et lukket system, så det kan ikke tilsluttes et andet vandsystem. Det er en ligeså god køler som mange af de bedste luftkølere hvis jeg ikke tager helt fejl.

3

torsdag, 1. juli 2010, 23:32

Tak for det! ;b

/Gehenna

Har mere end jeg har råd til.

4

fredag, 2. juli 2010, 00:01

Ja den er omtrent lige så effektiv som de fleste luftkølere - og en del mindre. Min luftkøler er vist nok et par grader bedre, men den fylder så også så meget at jeg ikke kan putte en blæser i vinduet. :9xo

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.