Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

19

lørdag, 9. maj 2009, 15:19

Hey Frag

Det er det NorthQ Siberian Tiger der er en test af her på Tweak, synes det var noget værre pis (rallerværk) at montere (tror tweak testerne har en degree i engineering haha) så det ka da godt være det ikk er blevet sat ordentlig på, synes dog det sidder til/tæt. man kan ikk rykke det mindste på hovedet. Men de monterings sataner til lga775 er noget værre hø.

Synes nu også der fra fabrikken af var meget kølepasta på, tror jeg skal prøve og fjerne det der er og så putte nyt på (plejer at putte en lille riskornstørrelse klat på midten af cpu)

Men nu er det os kun når jeg kører den stresstest fra Everest jeg får de temperaturer i world of warcraft ligger den på ~58 grader - ved ikk om det er meget. Men igen tænker jeg på jeg kører kun med 1,28v og 3,6 ghz.

Mvh
Ørnen

20

lørdag, 9. maj 2009, 15:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spaceman6400
Hey Frag

Det er det NorthQ Siberian Tiger der er en test af her på Tweak, synes det var noget værre pis (rallerværk) at montere (tror tweak testerne har en degree i engineering haha) så det ka da godt være det ikk er blevet sat ordentlig på, synes dog det sidder til/tæt. man kan ikk rykke det mindste på hovedet. Men de monterings sataner til lga775 er noget værre hø.

Synes nu også der fra fabrikken af var meget kølepasta på, tror jeg skal prøve og fjerne det der er og så putte nyt på (plejer at putte en lille riskornstørrelse klat på midten af cpu)

Men nu er det os kun når jeg kører den stresstest fra Everest jeg får de temperaturer i world of warcraft ligger den på ~58 grader - ved ikk om det er meget. Men igen tænker jeg på jeg kører kun med 1,28v og 3,6 ghz.

Mvh
Ørnen

brug CoreTemp til at måle tempratur med, da Everest ik ka finde ud af de nye processorer.

21

lørdag, 9. maj 2009, 15:32

Hey puma

Jeg har brugt Realtemp (fik jeg anbefalet herinde til 45nm cpu'er). Men vil da lige prøve at finde den du nævner der og så se om det giver en forskel i temp.

takker :)

22

lørdag, 9. maj 2009, 18:19

Kan det være fordi min north bridge ikk får strøm nok? der er en pin jeg kan sætte på MB der tillader mere strøm til northbridge. uden den pin sat ka NB ta 1,76v, med kan den ta 2,2v. har bare læst om mit MB at NB bliver modbydelig varm i forvejen :-s men har ikke sat nogen spænding for NB i bios den står til auto så vidt jeg husker.

pc'en crasher rimelig nemt ka det passe den skal ha 1,3v for at køre 3600 mhz? (q9650)

23

lørdag, 9. maj 2009, 20:10

Citeret

Hva satan - vidste i at TechArena kopierer og oversætter alt hvad vi/i skriver herinde? hva faen er det for noget fusk. sad og søgte på nettet og faldt over en der mystisk nok havde præcis samme hardware som mig, samme problemer osv. Han hed dog Relish og det er ihvertfald ikk mig. samme screendump osv. check det lige og gi mig en melding hva der foregår lol

http://forums.techarena.in/overclocking-…ion/1149825.htm

det er da skummelt

det er fandme mystisk, medmindre nogen herinde har bruger derinde også, så ser det ud som om det nærmest bare er kopieret.
asus P8P67 evo - arctic freezer 13 pro
8GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
core i5 2500k @4,2GHZ
samsung F3 1TB - ekstern seagate 500GB
coolermaster 600m silent pro
gigabyte GTX680 windforce 3x
Eizo FS2333 23 ips.
steelseries siberia v2-logitech z-2300 creative x-fi

24

lørdag, 9. maj 2009, 20:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af jedimind

Citeret

Hva satan - vidste i at TechArena kopierer og oversætter alt hvad vi/i skriver herinde? hva faen er det for noget fusk. sad og søgte på nettet og faldt over en der mystisk nok havde præcis samme hardware som mig, samme problemer osv. Han hed dog Relish og det er ihvertfald ikk mig. samme screendump osv. check det lige og gi mig en melding hva der foregår lol

det er da skummelt

det er fandme mystisk, medmindre nogen herinde har bruger derinde også, så ser det ud som om det nærmest bare er kopieret.

Ja, helt vildt mystisk :)
Kan se at min dobbeltgænger hedder "lorenz" derinde :)

25

lørdag, 9. maj 2009, 20:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cyclups

Citeret

Oprindeligt indlæg af jedimind

Citeret

det er da skummelt

Ja, helt vildt mystisk :)
Kan se at min dobbeltgænger hedder "lorenz" derinde :)

har noteret admin derinde om at tråden er kopieret, hvis de da tror på det. Edit: nu er tråden ihvertfaldt slettet kan jeg se derinde
asus P8P67 evo - arctic freezer 13 pro
8GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
core i5 2500k @4,2GHZ
samsung F3 1TB - ekstern seagate 500GB
coolermaster 600m silent pro
gigabyte GTX680 windforce 3x
Eizo FS2333 23 ips.
steelseries siberia v2-logitech z-2300 creative x-fi

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jedimind" (09.05.2009, 23:50)

26

fredag, 12. juni 2009, 07:42

Det er højst sandsynligt en "bannerside" hvor ejermanden henter data fra forskellige sider, om emner mange vil søge på, for så at tjene penge på bannerreklamerne. Så han har sandsynligvis slet ikke nogen fora selv, eller brugere, det er sikkert fake det hele. Nok også derfor han bare lige hurtigt sletter det uden at blinke eller synes det er mærkeligt. Fusk!

btw mht mit første indlæg, så er min cpu nogenlunde ligeså varm clocket som uclocket - kan min tempmåler være bugged? er der en måde at finde ud af om de tempmålinger jeg får med realtemp er reele? For så vidt jeg kan læse mig frem til burde min cpu Q9650 lukke ned ved godt 71 grader, og har jo da haft målinger over 73 grader i stress tests?

Mvh
Ørnen

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement