Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg har lige købt en Q9550 og har bare monteret den med standard køling og brugt Arctic Silver 5. Jeg gik ind i Bios og der stod den på 48 grader. min gamle cpu E6850 stod til 30 - 35 grader. Har i nogle forslag til hvordan den kommer ned i grader? eller har erfaring med denne CPU om den skal være så varm. Jeg har tænkt mig at købe en Zalman CPNS 9700 Led. men hvor meget det hjælper ved jeg ikke.
Den burde side rigtigt har monteret en del efterhånden. Jeg satte den på 2 gange i går og lige lidt hjalp det... Jeg har intet pasta på næsten... : ( jeg kan næsten læse teksten på cpu`en igennem pasta`en..
Oprindeligt indlæg af Dave26
Hvad med sådan en satan her ThermalRight TRUE Copper? ved bare ikke lige hvor man kan få sådan en henne..
Jeg ved faktisk ikke hvor den kan fås men den vejer jo lige et godt stykke over et kilo den cpu køler og den var vist kun 4 grader koldere ind en normal themalright 120 extreme også er den jo meget dyrer.
Jeg ville bare holde mig til den normale eller få noget vandkøling
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Hvad med sådan en satan her ThermalRight TRUE Copper? ved bare ikke lige hvor man kan få sådan en henne..
Jeg ved faktisk ikke hvor den kan fås men den vejer jo lige et godt stykke over et kilo den cpu køler og den var vist kun 4 grader koldere ind en normal themalright 120 extreme også er den jo meget dyrer.
I7 3770K @ 4.4ghz <> Asus Maximus V Formula <> Geforce GTX 580 <> 4 x 4 GB Crucial Ballistix Elite
Intel 335 240 GB <> Moddet Lian Li PC-X2000 <> Corsair AX 1200
Dual Laing DDC 18 <> XSPC 360 Rad <> TFC 240 Rad <> EK Supreme <> EK Fullcover <> EK 250 X3 Res