Davs til tweak..
når man snakker om at OC og alt det der, så kommer spørgsmålet med temperatur altid op.. og jeg spørger så jer nu.. er det CPU temp eller Core temp man snakker om?? jeg bruger nemli HardWare Monitor til at se temp med..
for min CPU @ stock køre mellem 33 og 40.. alt efter vejr.. i idle.. men på coren ligger den på 44 og op til 53.. igen i idle..
men kan det passe der skal være så stor forskel på de forskellige cores??
Core 0 = 49C
Core 1 = 44C
Core 2 = 46C
Core 3 = 52C
Sidder min Box køler skæv eller hva.. eller det er Heatspreaderen som er skæv?? eller er det normalt der er så stor forskel..?
prøvede lige at OC.. og min Core 3 kom op på 75C!!.. men CPU temp var kun omkring de 53 eller sådan noget..
OC @ 3,2
___________________________________________________________________________________
Spørgsmål 2:
Er det normalt at en 4870 512mb fra PowerColor ligger på 79-80 i idle og 86-90 i Load..?? hvordan skruer jeg manuelt op for hastigheden på blæseren?? for kan ikk se nogen steder hvordan..
Mit 4870 kører noget ustabilt.. tror jeg da.. for min computer crasher en gang i mellem.. og det er @ stock.. og tror det er min GFX.. så hvornår kommer der en driver som virker til mit kort..