Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Maesty
prøv og google det så får du at se hvilke de er produceret med
fandt lige en revideret liste og det ser ud som om at Redline er produceret med Micron D9GMH (B6-3)
jeg behøves ikke google jeg rev hsen af mine med det samme for at tjekke men du har da fået dig googlet til det rigtige du mangler bare at skrive hvilket pcb det er starter med brain slutter med power men af de 2 ville jeg tage muskins helt klart
MacBook Pro 13 Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3 Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse
De eneste ram der aldrig har voldt mig problemer, og som bare clocker til alt andet ikke vil mere det er Cellshock, men kan jo være jeg har været uheldig
men ja i de 2 valgmuligheder ville jeg osse vælge mushkins
Oprindeligt indlæg af Maesty
De eneste ram der aldrig har voldt mig problemer, og som bare clocker til alt andet ikke vil mere det er Cellshock, men kan jo være jeg har været uheldig
men ja i de 2 valgmuligheder ville jeg osse vælge mushkins
hehe jeg har et par cellshock liggende et sted, der bare intet ville men igen man kan scorer mandags modeller i alt
MacBook Pro 13 Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3 Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse
Der må da være noget mere guf i de F2'ere da de standart kan klare 1100 Mhz, ved sølle 1,8 volt?
Redline skal have 2,1 for bare at køre de 1000 Mhz. D9, eller ej.
Oprindeligt indlæg af 401
Hehe, det var ikke spørgsmålet
Der må da være noget mere guf i de F2'ere da de standart kan klare 1100 Mhz, ved sølle 1,8 volt?
Redline skal have 2,1 for bare at køre de 1000 Mhz. D9, eller ej.
Nogen der har fundet noget test af de F2'ere?
Hvad siger i andre?
Sådan kan du ikke se på det, det er bare max rated volt de kan klare til 24/7 indenfor garatien.
Fx mine CellShock PC6400 800mhz 4-4-4-12 er rated til 2.2volt, men ved den volt kan de knap 1100mhz 4-4-4-12, eller 1250mhz 5-5-5-15.