1

torsdag, 13. marts 2008, 08:51

Hey

Nå er kommet frem til at fixe det hele selv med casemod. Spændende at se om det bliver et kønt syn. Men med lidt hjælp fra min lillebror er det ham og ikke mig der kommer til skade, så det er fint nok. :dance:

Lige et par spørgsmål..

1: Hvad er den bedste måde at sætte et stk plexi fast i kabi på? Med en kantliste? Eller med skruer?
Hvor kan man evt. få nogle kantlister til at sætte det fast med?

2: Hvad er bedst at bruge til at skære i Plexi med? Og hvad er det bedste at skære i kabinet med?

3: Kommer nok lidt flere ?? :clap:

pft.

2

torsdag, 13. marts 2008, 09:38

Spørgsmål 1

Svaret på nok være popnitter og så noget kantliste :D

Spørgsmål 2

Til at skære i sidepladen på kabinettet så er en vinkelsliber nok bedst og til at skære plexiglas er en båndsav klart bedst. Men det kan gøres med en stiksav med plexiglas klinge

3

torsdag, 13. marts 2008, 09:40

Har hørt/læst at nogen bruger en dremel til at skære med.. Det kan man vel også eller?

Hvor kan man købe kantliste popnitter osv henne af?

4

torsdag, 13. marts 2008, 18:12

Kant liste har du ved studiedata ellers kan du finde noget ved t-svansen
Popnitter og popnitte tang kan du købe ved silvan :D

5

fredag, 14. marts 2008, 10:16

gode råd:

når du skærer i plexi, og generelt skal save så dæk tingene af med malertape... hvis du skærer i plexi uden at have malertape på med en stiksav så smelter det bare og "svejser" sig sammen lige bag ved klingen og bliver enormt grimt.

bor nogle huller hele vejen rundt om hullet i din kabinetside og sæt plexipladen fast med tork skruer:) det plejer at se rigtigt godt ud!.

hjem og fix, stark eller lignende:) der kan man altid finde materialer.

og jeg bruger altid en dremel til at skære med men den er lidt svær at styre hvis du ikke har arbejdet med det før

held og lykke:) husk at poste nogle billeder:D

mod it, you know you want to!

6

fredag, 14. marts 2008, 11:09

Hvis jeg borer nogle huller i i kabinettet til at sætte Plexi fast med, så kommer der jo til at være en kan hvor plexi er sat.. altså ude i kanterne af plexiet..

7

fredag, 14. marts 2008, 22:16

sæt plexi´et på indersiden^^

mod it, you know you want to!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.