1

lørdag, 16. februar 2008, 00:20

Hej alle.

Jeg er MEGET ny til det her. jeg har købt mig en computer, Den nye fra medion MD 8830 mener jeg. Jeg tænkte på om jeg skulle købe et nyt kabinet for at få den til at se federe ud eller om jeg godt kunne bruge det samme kabinet ?, der skulle primært være Neon lys i evt. grønne nogle der har 1 eller 2 link til et godt sted hvor man kan købe sådan nogle neon lys, ville det evt være bedre hvis jeg købte UV lys ? eller ?

Mvh Jimb0.

skriv lige hvis jeg skal omformulere mig :)

2

lørdag, 16. februar 2008, 00:28

Hvis du evt. havde et billede af kabinettet?

Og er der et vindue i? For uden et vindue er lys jo lidt lige meget..

UV (ultra violet) kan ikke ses af det normale øje, da det er ude for syns spektrummet. Så med mindre du har nogen UV følsomme ting i dit system, ville jeg ikke købe UV lys?

MoBo: Asus P5N32-E SLI nForce 680i CPU: Intel C2Q Q6600 2,4 GHz RAM: Crucial Ballistix DDR2 PC-8500 2x1GB GFX: Asus nVidia Geforce 8800GTS 512mb (G92 chip) HDD: Samsung Spinpoint 7200rpm 320GB DVD Burner: Lite-On CD Burner: Plexwriter Premium PSU: Hiper HPU-4K-580 Cooling: 4x80mm Sunbeam Green LED Fans / 1x120mm Sunbeam Green LED Fan Mouse: Razer Copperhead Chaos Green 2000 DPI Sound: Sennheiser HD570

3

lørdag, 16. februar 2008, 00:33

http://www.medion.de/md8830/dk/flash.html

der er den der er vidst kun det med nogle luft udgange 1 lang og så en rund har ikke rigtig noget kamera jo kan prøve, med ved ikk hvordan man uploader billeder.

4

lørdag, 16. februar 2008, 10:54

så vidt jeg ved er det de færeste medionkabinetter der har rude i siden.

har lige pt haft sådan en medion md 8808 super pc ellers

og der var ikke rude i siden. hvilket der ikke er i de fleste medionkabinetter

5

lørdag, 16. februar 2008, 12:55

well som der er sagt, ligger medion ikke ligefrem vægt på sådanne ting. men de skulle nu lave fine maskiner :)

så nyt kabinet eller modding af det gamle. alt efter hvad der lyster mest.

med hensyn til forhandlere af modding gear. er http://studiedata.dk/shop/frontpage.html vel den mest brugte i landet :roller:

coolerkit.dk
vcore.dk
og andre har noget. mindes faktisk man kan finde de fleste lys på edbpriser også

6

lørdag, 16. februar 2008, 14:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jimb0
Hej alle.

Jeg er MEGET ny til det her. jeg har købt mig en computer, Den nye fra medion MD 8830 mener jeg. Jeg tænkte på om jeg skulle købe et nyt kabinet for at få den til at se federe ud eller om jeg godt kunne bruge det samme kabinet ?, der skulle primært være Neon lys i evt. grønne nogle der har 1 eller 2 link til et godt sted hvor man kan købe sådan nogle neon lys, ville det evt være bedre hvis jeg købte UV lys ? eller ?

Mvh Jimb0.

skriv lige hvis jeg skal omformulere mig :)

Hvis du køber nyt kabinet og smider hardwaren over i, så er det farvel til alt der hedder garanti.

7

lørdag, 16. februar 2008, 15:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Hvis du køber nyt kabinet og smider hardwaren over i, så er det farvel til alt der hedder garanti.

...men man kan godt sende delene til deres respektive distributøre, så længe man har kvitteringen på selve maskinen. :9xo

8

lørdag, 16. februar 2008, 17:07

altså nu her får jeg min mosters gamle pc. så kunne jeg tage alt hardware ud af og så kunne jeg vil case modde den (eller prøve på det) og så se om det ville blive godt ?
altså, min pc den har luft rum mener jeg det er eller sådan nogle riller en slags (grill) som der er foran på biler men det bliver vel ikke godt hvis jeg sætter lys lige inden under der så ?

9

lørdag, 16. februar 2008, 22:23

Jeg havde det samme problem da jeg fik min medion pc, jeg købte dog nogen plexiglas plader og lavede selv en hel ny til kabinettet, men blev træt af at se på de så købte et Thermaltake Armor jr.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.