Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hej Folkens.
Jeg synes ikke lige jeg kunne finde nogle tråde med vejledning til Vandkøling så nu opretter jeg en selv.
Jeg sidder med et Akryl Kabinet og kunne godt tænke mig at eksperimentere lidt med Vandkøling.
Mit problem ligger bare på at jeg er fuldstændig på bar bund og ved ikke hvor jeg skal starte.
Mit System:
Asus P5B Motherboard
Intel Core 2 Duo E6600 (2.4GHz)
2x1Gb Kingston ValueRam (Dual Kit)
Sidder nu med et MSI Geforce 7600GTS
Køber d. 22 et Zotac 8800GT AMP!
Krav:
Det skal helst være Fanless
Store gennemsigtige Tanke
Skal virke til både GPU og CPU.
Jeg vil høre om der er nogle der har nogen forslag?
Ja, din ser mega nice ud. men synes bare at den radiator du har på er ekstremt stor havde håbet på noget mindre men det er måske ikke muligt hvis det skal være lydløst?
Hvad koster sådan én og har du et link til en forhandler?
altså... nu har jeg leget med vandkøling i 5 år.. og jeg har haft 1-2-3 x120mm radiator.. og ingen af dem kunne man køre med uden fan, ville jeg sige... derfor jeg valgte den der.. da jeg kun har en blæser i hele pc'en dertrækker luft ind... og en anden til at trække det ud...
ASUS Crosshair IV Formula, 890FX 4x4 GB Corsair memory
AMD Phenom II X6 1090T (4,2 ghz ) VAPOR-X HD 7970 GHz Edition
Creative X-Fi
Corsair TX650W
Cpu cooled by H2O
Hehe tak for rådene gutter.. men i hvilken rækkefølge skal tingene så stå?
har lige prøvet at sætte det i den rækkefølge jeg mente burde være rigtigt, men den trak ikke noget rundt (motoren) og hvordan får jeg al den luft der er kommet ind i slangerne ud?
Ikke motoren der ikke kører rundt.. systemet.. vandet kører ikke rundt..
Kan hører den bevæger sig (motoren) men jeg ved ikke om det er fordi den sidder i en luftlomme at den ikke trækker.
er du sikker på at PUMPEN () ikke kører rundt?... det er ikke sikkert at du kan se at vandet løber... prøv lige at poste et billede af din opsætning er lidt nemmere at se fejl derpå