Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 13. januar 2007, 15:09

Citeret

Originally posted by nik

Citeret

Originally posted by Mjensen

Citeret

Originally posted by nik

Citeret

ja jeg kan vel med det samme konkludere at de gummidimser ikke skal bruges da at jeg havde en hdd holder til at ligge fra et gammelt codegen kabinet

læg hellere nogle gummipakninger imellem så der ikke kommer mekanisk støj.. og mht. rude er det nok ikke den smarteste ide hvis du skal have lydiso-plader..

ja hvorfor ikke´...

men ville det være bedre at lave en hdd tray af plexi

Det er i hvert fald pænere hvis man kan lave det rigtigt godt.. og det er ikke så smart med ruden fordi der ligger lydiso ind over hvis det skal virke..

ja så dropper jeg bare ruden

22

lørdag, 13. januar 2007, 15:58

Citeret

Citeret

Originally posted by nik

Citeret

Citeret

Originally posted by nik

Citeret

ja jeg kan vel med det samme konkludere at de gummidimser ikke skal bruges da at jeg havde en hdd holder til at ligge fra et gammelt codegen kabinet

læg hellere nogle gummipakninger imellem så der ikke kommer mekanisk støj.. og mht. rude er det nok ikke den smarteste ide hvis du skal have lydiso-plader..

ja hvorfor ikke´...

men ville det være bedre at lave en hdd tray af plexi

Det er i hvert fald pænere hvis man kan lave det rigtigt godt.. og det er ikke så smart med ruden fordi der ligger lydiso ind over hvis det skal virke..

ja så dropper jeg bare ruden

Okay :ph34r:

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Cellshock V2 PC6400 2GB kit
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
Seagate 300GB, Seagate 250GB, Hitachi 123,5GB
All in Antec LANboy!

23

lørdag, 13. januar 2007, 16:13

men en ting er sikkert jeg har da en bundkortsplade til at ligge som der SKAL bruges

24

søndag, 14. januar 2007, 00:01

ja hvad siger i til hw og vand kofigurationen

25

søndag, 14. januar 2007, 18:31

Mjensen, syntes du skulle tænke lidt selv hvis du vil bygge en kabinet op fra bunden. det lugter lidt af ip-freak kopi.

26

søndag, 14. januar 2007, 18:47

Citeret

Originally posted by NiEn
Mjensen, syntes du skulle tænke lidt selv hvis du vil bygge en kabinet op fra bunden. det lugter lidt af ip-freak kopi.

Kunne næppe være mere enig;)

Mjensen - Tror også du ville blive gladere for det i sidste ende hvis du laver noget helt unikt, som ikke er inspireret af andet end hvad du ønsker i en computer, som lp-freak jo har gjort..
Det behøver jo ikke være alu og behøver ikke være en rektangulær box fx..

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
All in Antec LANboy!

27

søndag, 14. januar 2007, 19:13

Citeret

Originally posted by NiEn

ja det var jo der at jeg fik ideen

28

søndag, 14. januar 2007, 19:20

var det ikke næsten federe hvis du HELT SELV fandt på noget? eller i hvert fald kom med nogle grund idéer, og så laver du evt. en tråd hvor folk kan komme med deres input?
det du har i tankerne er jo 100% kopiering, og du ender bare op med at have brugt en masse penge på noget der ikke bliver ligeså godt, + det ikke er dig selv der har fundet på det, så du får ikke noget street-credit for det alligevel.

29

søndag, 14. januar 2007, 21:03

Citeret

Originally posted by secz
var det ikke næsten federe hvis du HELT SELV fandt på noget? eller i hvert fald kom med nogle grund idéer, og så laver du evt. en tråd hvor folk kan komme med deres input?
det du har i tankerne er jo 100% kopiering, og du ender bare op med at have brugt en masse penge på noget der ikke bliver ligeså godt, + det ikke er dig selv der har fundet på det, så du får ikke noget street-credit for det alligevel.

Ja! bliver fandeme svært at kopiere lp's kvalitet:D

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
All in Antec LANboy!

30

søndag, 14. januar 2007, 21:16

og hvis du ikke har de rigtige forbindelse så koster alu eller rustfri extremt meget. så hvis jeg var dig ville jeg bruge noget træ og plexiglas, det kan du også lave noget fedt ud af+du ikke køber dig fattig i materialer.

og som de andre har sagt, sæt dig ned og find ud af hvilket noget hardware du der skal være i. kom men en skitse over dig kabinet, og høre hva de andre syntes om det. ellers held og lykke med dit kabinet.

31

søndag, 14. januar 2007, 21:34

Citeret

Originally posted by nik

Citeret

Ja præcis! jeg er uddannet smed, og jeg ved hvor svært det er at få den rigtige finish, og uden at fornærme nogen, så tror jeg ikke at MJensen har de evner.. i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt. jeg vil osse anbefale at lave noget i træ/plexi, da det er nemmere at arbejde med, det er noget billigere, og du kan godt lave en lille fejl uden det koster dig en formue. hvis du f.eks. laver hullerne forkert i en sideplade af alu, så kan du ikke bruge den til en skid, og så koster det dig 300 Kr. det er ikke fedt! + at når du går i skole, så er chancen for at en lærer kan hjælpe dig med et træ/plexi kabinet noget større, end at han kan hjælpe med noget i metal. det er trods alt kun en lærer, og ikke en smed.

Håber ikke du tager det ilde op, men jeg synes det er bedre at komme med nogle gode råd INDEN du går igang, i stedet for at du står med håret i postkassen, med et halvfærdigt projekt, og en tom bankbog :rolleyes:

32

mandag, 15. januar 2007, 16:34

Citeret

Citeret

Originally posted by nik

Citeret

Ja præcis! jeg er uddannet smed, og jeg ved hvor svært det er at få den rigtige finish, og uden at fornærme nogen, så tror jeg ikke at MJensen har de evner.. i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt. jeg vil osse anbefale at lave noget i træ/plexi, da det er nemmere at arbejde med, det er noget billigere, og du kan godt lave en lille fejl uden det koster dig en formue. hvis du f.eks. laver hullerne forkert i en sideplade af alu, så kan du ikke bruge den til en skid, og så koster det dig 300 Kr. det er ikke fedt! + at når du går i skole, så er chancen for at en lærer kan hjælpe dig med et træ/plexi kabinet noget større, end at han kan hjælpe med noget i metal. det er trods alt kun en lærer, og ikke en smed.

Håber ikke du tager det ilde op, men jeg synes det er bedre at komme med nogle gode råd INDEN du går igang, i stedet for at du står med håret i postkassen, med et halvfærdigt projekt, og en tom bankbog :rolleyes:

Ja.. det er utroligt hvor meget man kan bruge.. Se nu bare lp-freak som for eksempel, han har gode forbindelser, gennem et firma osv. Og han har brugt lidt over 6 milliarde:P

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
All in Antec LANboy!

33

mandag, 15. januar 2007, 17:04

ja det er meget... men jeg kender da en at der kan skaffe alt det metal at jeg skal bruges til bare skrotprisen

34

mandag, 15. januar 2007, 17:13

Det er selvfølgelig dit valg, men det er stadig en hel del, hvis det nu skulle gå i vasken..

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
All in Antec LANboy!

35

mandag, 15. januar 2007, 19:05

ja så længe at man har en til at hjælpe sig er der ingen ting der går i vasken

36

onsdag, 17. januar 2007, 19:36

ja for lige at vise lidt af det at der skal i mit kabinet af nyttige dele

ja jeg har haft denne moboplade til at ligge og flyde i de måneder at jeg har boet her i sæby

men i får da lige lidt billeder af den

[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=22954[/IMG]

m blitz

[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=22958[/IMG]

u blitz

[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=22959[/IMG]

ja så kan i bedre se den

37

torsdag, 18. januar 2007, 15:45

hmm, syntes du sku lave en casemod tråd når du seriøst går i gang. og 3 billeder af den samme bagplade. :boxed:

39

lørdag, 27. januar 2007, 14:39

så langt so good.

ja så har jeg været ved at designe lidt på fødderne til det lækre kabinet. og det bliver noget lign dette
[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=24981[/IMG]

40

lørdag, 27. januar 2007, 18:00

Citeret

så langt so good.

ja så har jeg været ved at designe lidt på fødderne til det lækre kabinet. og det bliver noget lign dette
[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=24981[/IMG]

En skumfidus eller sammenklemt tampon?

P5N32-E SLI
C2D E6600 2.4 @ 3.5
Inno3D 8800GTS 320M
Hiper R-type 580W
All in Antec LANboy!

Seneste tests og artikler

1

SMS Audio - Sync Sport Wireless By 50

Gennem 2014, har vi testet en
Læs Mere

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere
Seneste nyheder

0

EK Water Blocks med kølehoved til ASUS GTX 980 STRIX

EK Water Blocks er kommet med
Læs Mere

0

HTC kommer med Desire 620 smartphone

HTC har haft stor succes med d
Læs Mere

0

Nyt ASUS Strix 7.1 Gaming Headset

Du kender måske allerede flere
Læs Mere

0

Mushkin med 1TB Reator SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.