21

tirsdag, 12. december 2006, 15:35

np, de har dem også i sølv, blå rød og andre farver derinde.

Men ja man kunne godt frygte at det blev noget være noget dernede hvor kablerne er små.
Ellers må man jo bare bruge nogle almindelige strømper der.

22

onsdag, 13. december 2006, 08:51

Citeret

Originally posted by newbmodder

Citeret

Originally posted by lp-freak
Hvis du har penge nok: http://www.directron.com/wirecover34bk.html

Jeps, for penge det skal man have for at købe det der - godtnok går man udenom et bank gebyr eller to - tilgengæld kommer der fragt gebyrer, told og moms på da sitet der hører hjemme udenfor EU..

Så alt i alt vil jeg mene det er en dyrere løsning..

Intel i5 6500 :: 2x8GB Corsair Dominator Platinium DDR4-2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 1 TB Toshiba Sata3 ::
Corsair MP500 NVMe SSD OS-drive :: Zotac GTX1070 AMP Extreme! :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU :: Lian-Li PC-V33 :: AOC 2460 144Hz :: Asus ROG Gladius :: CM QuickFire Rapid-i

23

torsdag, 14. december 2006, 08:23

Citeret

Originally posted by dB1
Så alt i alt vil jeg mene det er en dyrere løsning..

maaske men de ser fede ud.
jeg havde taenkt mig hvidt lys, blåt vand (ved dog ikke om uv ville oedelaegge det hvide lys) samt noget sleeving lignende det der er i hypercube moddet, saa er pengene egentlig lidt ligemeget

newb modder af 1. grad
er i gang med mit 4 mod.

Conroe E6700
2 GB corsair ram
Gigabyte 7950gx2 grafikkort

24

torsdag, 14. december 2006, 20:03

jeg kan være offline når der skal bestilles derfor må i gerne kontakte mig på 27662711

25

torsdag, 14. december 2006, 22:02

De der acryan der, kan man vistnok få hos studiedata nu, der står ihvertilfælde det her inde på deres side:

Citeret

14 .December 2006: Så er første sending af ACRyan produkter ankommet, og vi knokler på højtryk for at få dem tilføjet i webshoppen.

Et lille OT spørgsmål.. Nogen der kan anbefale en god HD antivibrationsramme, gerne en der er lidt pæn?

26

torsdag, 14. december 2006, 22:56

Citeret

Originally posted by Genesis Danicum
De der acryan der, kan man vistnok få hos studiedata nu, der står ihvertilfælde det her inde på deres side:

Citeret

14 .December 2006: Så er første sending af ACRyan produkter ankommet, og vi knokler på højtryk for at få dem tilføjet i webshoppen.

Fedt...Det chekker jeg lige ud..... :clap:

27

fredag, 22. december 2006, 17:53

Yes...De har fået sort acryl fra A.C.Ryan......Hvor er det fedt. :clap: :dance:
Mon ikke de også snart får sort sleeving...

28

fredag, 22. december 2006, 19:13

Hej piger :D

Jeg har fået fat i noget ultra fedt sort ..

det koster normalt 200-250,- per 1.5 meter , men jeg får det til ****,-
skriv evt hvis i skal have, så kan vi snakke om det

kan lige tage nogen billedere af det ,.

kan gøres i morgen

EDIT :P

Der skulle stå 200-250 :P

Det er dyrt, men det er så os noget der er godt ;)
Men kan godt være jeg napper noget andet, da det er rimelig dyrt såå :D

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Japs" (09.01.2007, 13:52)

29

fredag, 22. december 2006, 20:42

Citeret

Originally posted by SilenTi

det koster normalt 300-400,- per 1.5 meter , men jeg får det til ****,-

kan gøres i morgen

Kr. 400,- for 1,5 meter......En eller anden bliver snydt så vandet driver.

30

fredag, 22. december 2006, 20:47

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

kan gøres i morgen

Måske det er sort guld?? :))

C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh

Sut mig længe og langsomt!

31

fredag, 22. december 2006, 20:58

Citeret

Originally posted by GummiMogens

Citeret

Citeret

kan gøres i morgen

Måske det er sort guld?? :))

Helt sikkert Skipper... :cheers:

32

tirsdag, 2. januar 2007, 21:14

Jeg har lige været ude og købe et par plader sort plexi hos Sudiedata. Lækre sager.
Jeg skal hilse fra Dan derude og sige at de forventer ca 7 euro paller med varer fra A.C.Ryan. Der i blandt også sort sleeving. Det skulle komme i forskellige størrelser og i løbende meter. Det bliver super fedt.

33

tirsdag, 2. januar 2007, 21:44

Citeret

Jeg har lige været ude og købe et par plader sort plexi hos Sudiedata. Lækre sager.
Jeg skal hilse fra Dan derude og sige at de forventer ca 7 euro paller med varer fra A.C.Ryan. Der i blandt også sort sleeving. Det skulle komme i forskellige størrelser og i løbende meter. Det bliver super fedt.

Dejligt hvis de får købt ind så man slipper for de udenlandske sider når man skal have seriøst casemod-gejl. Sagde han noget om hvornår? altså et par dage, 1 uge eller måske 1 mdr. ?
:cheers:

34

tirsdag, 2. januar 2007, 21:44

Citeret

Sejt man'!

Tror lige jeg skriver dem en mail om der nu skulle være AC Ryan AluPanel imellem (det kan jeg godt bruge, foruden sort sleeve)..

:9xo

Intel i5 6500 :: 2x8GB Corsair Dominator Platinium DDR4-2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 1 TB Toshiba Sata3 ::
Corsair MP500 NVMe SSD OS-drive :: Zotac GTX1070 AMP Extreme! :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU :: Lian-Li PC-V33 :: AOC 2460 144Hz :: Asus ROG Gladius :: CM QuickFire Rapid-i

35

onsdag, 3. januar 2007, 14:04

Citeret

Originally posted by lp-freak

Citeret

Dejligt hvis de får købt ind så man slipper for de udenlandske sider når man skal have seriøst casemod-gejl. Sagde han noget om hvornår? altså et par dage, 1 uge eller måske 1 mdr. ?
:cheers:

Det skulle være lige på trapperne. 1 uge...Max 2.

36

onsdag, 3. januar 2007, 14:04

Citeret

Originally posted by dB1

Citeret

Sejt man'!

Tror lige jeg skriver dem en mail om der nu skulle være AC Ryan AluPanel imellem (det kan jeg godt bruge, foruden sort sleeve)..

:9xo

Hvis det er mesh, så har de fået det hjem, både i sort og sølv. :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.