Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Blå frugtfarve?? Hvis jeg ikke er helt ved siden af, så er det organisk.. Så skal du passe lidt på med alger. Har hørt om flere sjove tilfælde
Kom evt. et par dråber afspændingsmiddel i - tager overfladespændingen, og skulle gerne hjælpe lidt på kølingen.
Han har kørt et år med det ca. No Problem
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Blå frugtfarve?? Hvis jeg ikke er helt ved siden af, så er det organisk.. Så skal du passe lidt på med alger. Har hørt om flere sjove tilfælde
Kom evt. et par dråber afspændingsmiddel i - tager overfladespændingen, og skulle gerne hjælpe lidt på kølingen.
Han har kørt et år med det ca. No Problem
Hehe okay, så bare billeder af en som havde brugt det.. godt nok den bruneste blå farve jeg længe har set
ja sådan nogle alger er sq noget klamt stads, kom lige til at se alle mine gamle computer billeder igennem her den anden dag, det var så incl min tid som newb indenfor vandkøling...
Vandkølingen bestod af 70 liters akvarie, med 70 alm postevand, en pumpe, slanger og et cpu kølehoved, gæt selv hvordan det så ud oven på en sommer
Plejer man ikke at sige pumper serielt for tryk og parallelt for flow?
Det ser fed ud. Det er fedt at se en tydelig opdeling af de to systemtyper. PÅ mange måder giver det det hele et koncept-feel at der køres to så gennemført hhv amerikanske og tyske systemer
@ Happy^.
Jeg har brugt frugtfarve i lang tid nu uden problemer. Husk på at der kun er ca ti dråber i til en liter. Så længe systemet er rent til at starte med, er det komplet problemfrit. Ang. afspænding, så synes jeg ikke det giver noget i forbindelse med supercool. Har testet det og finder det overflødigt.
@ Try-This.
Tak skal du have...
Og i øvrigt, LOL med dit gamle set-up.
@ dB1.
Der skal nok komme et par helheds billeder, når jeg har fået sat min Chill PSU i igen. Jeg måtte jo droppe min OCZ, da den ikke har kabler/stik nok til et SLI system.
@ Slacker.
Jo, det siger man. Men efter at have læst MaGiX's test af det inde på www.h2okoeling.dk måtte jeg konkludere at serielt kun fungerer med indre diameter nede omkring 4 mm.....I alt andet er parallelt bedre.
Og tak for de pæne ord, ellers....
Der er blevet efterlyst et billede der IKKE er close up, eller udsnit. Jeg synes personligt de er lidt kedelige, men jeg forstår godt at det er svært at danne sig det komplette billede ud fra små udsnit.
Så her er et par stykker:
Et med blitz, som sjovt nok er lidt mørkt...?
Et med normalt lys, som afslører en del mere...
Og så et af bagsiden, som gemmer en del flere kabler end da der sad en OCZ i systemet, da den jo var med modulære kabler.....
Er faktisk kommet lidt i tvivl om der skal lys i. Havde egentlig gjort op med mig selv at det ville være fjollet og kørte i starten også uden farve i vandet, men det blev altså en anelse kedeligt.
Nu hvor jeg så, efter megen overvejelse, besluttede mig for at smide blå farve i vandet, burde jeg vel også komme noget lys i kabinettet....
Men....Skal der "bare" nogle blå kold kathoder i, eller skal der lidt UV-guf i vandet og så nogle UV-Kathoder i....Eller måske begge dele....?
det store hul bag på, på den bagplade til MB, ved cpuen, er det std.?
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.