Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

261

mandag, 20. november 2006, 17:59

Citeret

Originally posted by dB1
:clap: Jaa - det var dét jeg ville se - alt på én gang

Høhø, har du BLÅ/GRØNNE SATA kabler??
(så matcher de jo dit vand...)

Hmm sig mig lige, hvor er res nr. 2 blevet af?
Jeg kan finde det ene, men syntes ikke jeg kan spotte nr. 2...

:idea:

Res nummer 2 sidder i mit Stacker, som også er fra ham :D

C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh

Sut mig længe og langsomt!

262

mandag, 20. november 2006, 22:56

Citeret

Originally posted by Try-this

Boris.. er der bare mig, eller ser det ud som, om at dit hjemmelavdede hul der skal gøre adgangen lettere til bagsiden af mobo, er placeret lidt skævt i forhold til monteringshullerne omkring socket? (Anderledes mobo layout efter du skiftede til conroe?)....

Jeps....Anderledes layout. Man kan ikke vinde hver gang.

263

mandag, 20. november 2006, 22:58

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

Boris.. er der bare mig, eller ser det ud som, om at dit hjemmelavdede hul der skal gøre adgangen lettere til bagsiden af mobo, er placeret lidt skævt i forhold til monteringshullerne omkring socket? (Anderledes mobo layout efter du skiftede til conroe?)....

Nej, men man kan da godt lige komme ud af middelalderen og forudse lidt :boxing: :cheers: :finger: :))

C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh

Sut mig længe og langsomt!

264

tirsdag, 21. november 2006, 00:49

hehe gl med det boris.. og smid nogle temps op og oc... Glæder mig til at se

Lian Li 2 x triple rad + 1 x dual, 3 x 120mm fans + 2 x 120mm + 3 x 120mm - Intel 2600k@4.6 1,33 vcore watercooled - 8GB Crucial ELITE ram - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition.

265

tirsdag, 21. november 2006, 04:08

Citeret

Citeret

Originally posted by Falsk
Kald mig bare langsom.. men jeg har altså stadig ikke forstået det med pumperne i serie..

Som jeg ser det, så er det det samme som at smide to blæsere lige efter hinanden.. når de to blæsere/pumper er af samme styrke så burde det vel fise lige igennem nummer to med uændret hastighed.. da nummer 1 smider det ud med max hastighed.

Men der er vel lavet en masse tests med sådan to i serie, som viser at det giver noget.. og jeg overser vel noget et sted.

Falsk....Bliver du et gladere menneske, hvis jeg kører parallelt i stedet.....? :D

EDIT: Damn, nu sidder jeg sgu og laver det om til parallelt....Damn you, falsk, damn you to hell..... :evil:

Undskyld :(

266

tirsdag, 21. november 2006, 05:25

Citeret

Citeret

skal det så fixes så det passer, eller kan man godt lige komme til at ordne det der skal ordnes, som det er nu?

267

tirsdag, 21. november 2006, 10:18

Citeret

Citeret

Citeret

skal det så fixes så det passer, eller kan man godt lige komme til at ordne det der skal ordnes, som det er nu?

Det går lige....Så det bliver ikke anderledes. Men godt spottet af dig.

268

tirsdag, 21. november 2006, 10:19

Citeret

Citeret

Citeret

Kald mig bare langsom.. men jeg har altså stadig ikke forstået det med pumperne i serie..

Som jeg ser det, så er det det samme som at smide to blæsere lige efter hinanden.. når de to blæsere/pumper er af samme styrke så burde det vel fise lige igennem nummer to med uændret hastighed.. da nummer 1 smider det ud med max hastighed.

Men der er vel lavet en masse tests med sådan to i serie, som viser at det giver noget.. og jeg overser vel noget et sted.

Falsk....Bliver du et gladere menneske, hvis jeg kører parallelt i stedet.....? :D

EDIT: Damn, nu sidder jeg sgu og laver det om til parallelt....Damn you, falsk, damn you to hell..... :evil:

Undskyld :(

Hehe.....det er ok. Synes faktisk det er blevet bedre. :D

269

tirsdag, 21. november 2006, 11:42

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det går lige....Så det bliver ikke anderledes. Men godt spottet af dig.

Jaaah, jeg har mine skarpe øjeblikke :crazyeyes:

men kan nu godt forstå det ikke skal fixes, så længe der er plads til det, det skal bruges til, så er det fint, er jo ikke noget der som sådan bliver vist frem ellers ;)

270

lørdag, 2. december 2006, 21:50

UPDATE.....

Så er SLI oppe at køre efter en hel del problemer. Motherboardet er ikke lavet til SLI, men der i mod til CrossFire.
Og da jeg nu for nyligt har set lyset og er blevet omvendt fra ATI til NVIDIA, ja, så skulle der, død og pine, køres SLI på det her motherboard.

Jeg vidste at det kunne lade sig gøre, da jeg har set flere der har gjort det, men det kræver selvfølgelig en ikke helt "kosher" driver..... :$
Igennem hot_fifty fik jeg den rigtige driver, men den viste sig af en eller anden grund ikke at virke. ;(
Desuden fulgte der ikke en SLI bro med til mine 7800GTX'ere...?
Efter at have PM'et med DKsDevil fik jeg dog fat i en udgave af samme driver der fungerede og en SLI-Bridge, så det hele kunne komme op at køre....Og det skal jeg da love for at det gør :clap:

Jeg kører kortene i stock, altså helt uden OC, men det kommer senere.
I 3D Mark 03 er jeg gået fra 17XXX til 31XXX 8o Satme i orden :rules:

271

søndag, 3. december 2006, 13:24

Citeret

Jeg kører kortene i stock, altså helt uden OC, men det kommer senere.
I 3D Mark 03 er jeg gået fra 17XXX til 31XXX 8o Satme i orden :rules:

Lækkert :9xo

272

søndag, 3. december 2006, 14:52

hvad det driveren den var gal med? den jeg sendte til dig? Noget oc på cpu eller GFX?

Lian Li 2 x triple rad + 1 x dual, 3 x 120mm fans + 2 x 120mm + 3 x 120mm - Intel 2600k@4.6 1,33 vcore watercooled - 8GB Crucial ELITE ram - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hot_fifty" (03.12.2006, 14:52)

273

søndag, 3. december 2006, 18:23

Citeret

Originally posted by hot_fifty
hvad det driveren den var gal med? den jeg sendte til dig? Noget oc på cpu eller GFX?

Jeg mener det må have været driveren. Jeg prøvede den først uden bro og derefter med bro. I begge tilfælde genstartede computeren, når man aktiverede SLI.
Da jeg installerede den anden driver, som faktisk er identisk, men downloadet fra et andet sted, virkede det første gang.....

274

søndag, 3. december 2006, 19:39

ja så...

men ser vi snart nogle OC resultater på din E6600

275

tirsdag, 5. december 2006, 08:30

Det er sku et voldsomt system som du har fået samlet der :9xo

Intel I7 3930K Cooled by Swiftech H320
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB WD WD2500KS + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
GeForce GTX 690 - AlienWare AW2310
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
NZXT Switch 810 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

276

onsdag, 6. december 2006, 20:13

Hey i skuret :) ja det ser nu lækkert ud :) GJ siger jeg bare :)
ville lige høre hvor har du købt dit Sleeve's henne?

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
Intel i7 4790K @ 4600Mhz
2x ASUS GTX 780 Ti OC @ SLI
Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
2x Samsung 840 EVO SSD - 250GB @ Raid 0 + 3TB
Corsair HX1000i - 1000W
Corsair Obsidian 450D
ASUS VG248QE 144 Mhz

277

onsdag, 6. december 2006, 20:53

Citeret

Originally posted by recruit
Det er sku et voldsomt system som du har fået samlet der :9xo

Tak skal du have... :rules:

278

onsdag, 6. december 2006, 21:22

Citeret

Originally posted by dMITIj
Hey i skuret :) ja det ser nu lækkert ud :) GJ siger jeg bare :)
ville lige høre hvor har du købt dit Sleeve's henne?

Tak for det.
Mht. sleeving, så er det åbenbart et problem at skaffe for tiden. I hvert fald i sort.
Jeg har købt en del fra studiedata, men de lader ikke til at have mere i sort: http://www.studiedata.dk/advanced_search…a2a1595abcd31fa

Jeg har også købt en del AC-Ryan fra SHG, men de forhandler det ikke længere og det lader ikke til at der er andre der har overtaget forhandlingen.
Det kunne tyde på at AC-Ryan, måske burde finde sig en anden distributør, da der åbenbart ikke er nogle forhandlere der vil lave bizniz med ham de har. Og det er ikke fordi produkterne fejler noget, tværtimod..... :pokey:

Der er en del der har spurgt mig angående sleeving i denne tråd og der er åbenbart ikke nogle forhandlere, som mener der er et marked for det..... :boxed:

279

onsdag, 6. december 2006, 22:09

noget oc boris?

280

torsdag, 7. december 2006, 00:22

Citeret

Originally posted by hot_fifty
noget oc boris?

I øjeblikket er det:

CPU 3,4 ved 1,45 VCore
RAM 754 ved 2,2 VDimm
GFX 500/1300 kan ikke huske volt....

Men der er mere at hente... :clap:

Seneste tests og artikler

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny 27 tommer BenQ RL2755HM Gaming Monitor

BenQ er kommet med en ny RL275
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 347.09 Beta Game Ready driver

NVIDIA er klar med en frisk Ge
Læs Mere

10

Mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Tweak.dk afholder en lille jul
Læs Mere

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.